Gå til innhold

Mensen ( LITT EKKELT ) men please hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk mensen igjen i går,men i hele går var mensen veldig brunt, men i dag er det helt vanlig igjen. Hva er det? vanlig ? Aldri hatt det før.

Mensen min er veldig uregelmessig, noen ganger kan den komme hver måned,men kanskje 3-4 ganger i året kan den være nesten en hel mnd for sent.

Takk for svar

Anonymkode: 81b49...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det kommer brunt først, er ganske vanlig. Hos meg gjør det det innemellom, det er som regel et tegn på at mensen blir ekstra hard den måneden. 

Anonymkode: 75b8b...ecb

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

At det kommer brunt først, er ganske vanlig. Hos meg gjør det det innemellom, det er som regel et tegn på at mensen blir ekstra hard den måneden. 

Anonymkode: 75b8b...ecb

Takk for svar, merker jeg var ganske dårlig form 2 dager før og i går, så ganske litt hardere,men er helt vanlig blod igjen nå, så sikkert ikke noe fare

Skrevet

Helt vanlig å starte med brunt. Det er gammelt blod fra forrige menstruasjon. Noen ganger har jeg det, andre ikke.

Anonymkode: 32355...d56

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Helt vanlig å starte med brunt. Det er gammelt blod fra forrige menstruasjon. Noen ganger har jeg det, andre ikke.

Anonymkode: 32355...d56

takk for svar.

har aldri hatt det, før siste dagen her, så var bare litt rart at den kom den første dagen,men da er det ikke noe og være redd for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...