Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Sliter økomisk. Sover dårlig. Er deprimert. Sliter med å finne noe glede i hverdagen. Barna gir meg glede men også bekymringer. Anonymkode: a5129...550
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Da er vi to. Jeg prøver iherdig å få økonomien på rett kjøl, men mannen motarbeider. Anonymkode: 8f880...8ad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er vi to. Jeg prøver iherdig å få økonomien på rett kjøl, men mannen motarbeider. Anonymkode: 8f880...8ad Jeg er i din situasjon. Mannen ser ikke ut til å klare å stoppe å bruke kreditt. Hater det. Har satt et ultimatum nå. Jeg skal ha kopi av alle fakturaer og transaksjoner på kredittkort vi er i gang med å betale ned. Stopper ikke bruken tar jeg forholdet opp til vurdering. Jeg gidder ikke mer. Det er så usexy at jeg spyr. Har ikke hatt sex på snart to år.. Anonymkode: 8b647...56a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Er i samme båt, men har troen på at det skal ordne seg. Akkurat nå så må jeg bare søke om forbrukslån for å få betalt unna store ekstra utgifter, jeg vet jeg har altfor høy gjeldsgrad derfor får jeg stadig nei, men jeg føler ikke at jeg kan gi meg. Jeg vil kunne klare å snu dette og betale forbruks-gjelden innen ett år om de bare gir meg en sjanse. Anonymkode: fb234...3ae
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Jeg har hatt mange økonomiske problemer opp igjennom, og har det forsåvidt nå også. Men nå er det mer det at jeg ikke har penger. Lever i hovedtrekk fra dag til dag, men det har jeg blitt såpass vandt til, så jeg tenker sjeldent på det. Men det er trolig fordi jeg ikke vil tenke på det, så jeg pleier å skyve vekk tankene, og tenke på fine ting. Jeg var en gang så langt "nede" økonomisk, at jeg ble kastet ut fra hjemmet mitt, uten at noen i familen, eller kjæresten min visste om det, men jeg kom meg gjennom, da også, selv om det ble styr, og mye "oppvasken" og ubehageligheter. Den gangen der var det veldig krise, så det at jeg ikke har så mange penger nå er bagateller i forhold. Mulig at hvis dere hadde hatt så lite som jeg har nå, så hadde det skapt mange søvnløse netter og vonde tanker. Men for meg så er jeg så glad for at jeg har et sted å bo og gode folk rundt meg, så jeg velger å se lyst på det ☺️ Anonymkode: 57536...7c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt mange økonomiske problemer opp igjennom, og har det forsåvidt nå også. Men nå er det mer det at jeg ikke har penger. Lever i hovedtrekk fra dag til dag, men det har jeg blitt såpass vandt til, så jeg tenker sjeldent på det. Men det er trolig fordi jeg ikke vil tenke på det, så jeg pleier å skyve vekk tankene, og tenke på fine ting. Jeg var en gang så langt "nede" økonomisk, at jeg ble kastet ut fra hjemmet mitt, uten at noen i familen, eller kjæresten min visste om det, men jeg kom meg gjennom, da også, selv om det ble styr, og mye "oppvasken" og ubehageligheter. Den gangen der var det veldig krise, så det at jeg ikke har så mange penger nå er bagateller i forhold. Mulig at hvis dere hadde hatt så lite som jeg har nå, så hadde det skapt mange søvnløse netter og vonde tanker. Men for meg så er jeg så glad for at jeg har et sted å bo og gode folk rundt meg, så jeg velger å se lyst på det ☺️ Anonymkode: 57536...7c5 Tusen takk. Dette trengte jeg. Jeg har jobb, en plass å bo, samboer og 2 barn. Og vi er friske. Bør sette pris på det Anonymkode: a5129...550
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk. Dette trengte jeg. Jeg har jobb, en plass å bo, samboer og 2 barn. Og vi er friske. Bør sette pris på det Anonymkode: a5129...550 Ja, det er viktig å huske på de gledene der. Men økonomi og pengemangel er ikke gøy! Og det er veldig lett å se mørkt på det meste hvis penger er en mangelvare 🙄 Men lykke til! Det kommer bedre tider ☺️ Anonymkode: 57536...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå