Gå til innhold

Skulle så gjerne hatt terrasse eller egen hage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vi bor i blokk, uten balkong og med vei rett utenfor. Ingen uteplasser i umiddelbar nærhet, da må vi i så fall bruke bil. 
Med terrasse eller hage, eller bare en liten balkong, så kunne vi sittet ute hele dagen, hatt et lite basseng, vannspreder, vannlek, og uteleker ungene kunne ha holdt på med. Men i dag har vi bare vært inne i sola.. Får så dårlig samvittighet, men jeg har ikke vært helt i form så kunne ikke dra i en park i disse tider. 

Hva gjør dere andre uten uteplass i finværet?! Vi kunne jo besøkt noen, men kan jo ikke sitte på besøk flerfoldige timer hver dag.
Gruer meg alltid til sommeren fordi det er så mye styr bare for å leke ute litt (ungen er for små til å være ute alene). Ved f.eks en park eller badevann er det alltid så mye folk og barna vil helst løpe alle veier. 
Skal heldigvis flytte om ikke så mange år og da skal jeg i det minste ha en uteplass! 

Anonymkode: acfe7...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar i parken, til havet, på telturer osv. 

Anonymkode: b3844...d0a

Skrevet

Hvorfor valgte dere å bo et sted uten uteplass? Det hadde jeg ikke holdt ut. 

Anonymkode: 15c1b...d38

Skrevet

Flytt nå!! Det blir bare verre, jeg lover!

Anonymkode: bf567...ca8

Skrevet

Jeg hadde aldri klart meg uten uteplass i småbarnstiden !!! Jeg hadde forskjøvet de flytteplanene !! 

Anonymkode: fcb67...38d

Skrevet

Jeg hadde flyttet. Vi bor også i blokk og har altan på 15 kvm, 4 lekeplasser innenfor 1 min gåavstand, stort grøntareal rett utenfor blokken, ingen bilvei i umiddelbar nærhet. Jeg hadde aldri klart å bo slik som du gjør med småbarn. Ville flyttet hvis det var mulig. 

Anonymkode: da581...aed

Skrevet

Huff jeg føler med deg. Bor selv i blokk og har baby på vei. Hater det virkelig!!! Vil bare ha en gressplen!

Skrevet

Så flytt da... 

Anonymkode: 425c3...793

Skrevet

Jeg hadde helt klart flyttet, når det ikke en gang er lekeplass rett utenfor. 

Anonymkode: 04bc6...6b6

Skrevet

Jeg hadde flyttet, med en gang.

Bodde sånn en gang, men det var før jeg fikk barn. Kunne aldri bodd sånn med barn, de må jo ut og ha frisk luft hver dag...

Anonymkode: 1aa89...90e

Skrevet

Ta tak i livet ditt og flytt nå.

Anonymkode: 0e252...a9b

Skrevet

FLYTT!!!

Anonymkode: 33bd6...cdd

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke flytte nå. Vi flyttet da vi ventet første. Å bo slik at man må følge ungene ut bare for å få frisk luft er slitsomt. Og under koronastenging var det GULL å ha egen lekeplass med trampoline, huske, sklie og sandkasse. FLYTT. 😊

Anonymkode: fad01...d6c

Skrevet

Ungene er små bare en gang, så i mine øyne er det hull i hodet å vente noen år med å flytte. Det er nå dere trenger å bo annerledes...

Anonymkode: 1aa89...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...