Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg overhørte 7 klassingen min som skal ha kompis på overnatting at de har tenkt å stikke ut på natta ned på skolen og møte noen andre fra klassen. Han satt i mobilen vegg i vegg med meg. Uskyldig moro? Jeg har ikke tenkt å kommentere det, men jeg skal med vilje sitte oppe å se på film ut i de små timer just for fun😂😂. Anonymkode: 762a4...be7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Hehe, litt gøy og litt skummelt for foreldre! Det er jo slik de beste minnene blir skapt, men han er vel ikke eldre enn 11-12 år? Hadde nok også sitter våken og sett på film heeeleee natta Anonymkode: ab768...709
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Litt tidlig synes jeg. Mine gjorde det også men ikke før de var ca 15 Anonymkode: 26ef0...c06
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 De blir 13 i sommer. Jepp, skal se første sesong av en serie. Uflaks for disse to at jeg er et skikkelig B-menneske😂😂 Anonymkode: 762a4...be7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Se på film/serie til de har sovna er ikke så dumt! Men hvis dere har soverom i første etasje er man jo like langt 🙈 Anonymkode: a9c26...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Kommer helt på hvor langt det er til skolen. Dersom det ikke er så veldig langt, og ikke skole dagen etter tror jeg jeg hadde lett de "stikke av", men kommet ned etter en times tid og sagt det kanskje var på tide å komme hjem og legge seg nå. Har selv en 7. klassing Anonymkode: 6b61b...6a4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer helt på hvor langt det er til skolen. Dersom det ikke er så veldig langt, og ikke skole dagen etter tror jeg jeg hadde lett de "stikke av", men kommet ned etter en times tid og sagt det kanskje var på tide å komme hjem og legge seg nå. Har selv en 7. klassing Anonymkode: 6b61b...6a4 Denne planen liker jeg. Ev ringe dem og fortelle at du vet hvor de er, og at de må være hjemme innen 15 minutter, hvis ikke så blir de henta. Anonymkode: 3eeb4...c6b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne planen liker jeg. Ev ringe dem og fortelle at du vet hvor de er, og at de må være hjemme innen 15 minutter, hvis ikke så blir de henta. Anonymkode: 3eeb4...c6b Faktisk nesten bedre, kan bli litt flaut for dem dersom de blir hentet.. Syns det skal ha lov til å finne på litt rampestreker en gang i blant Anonymkode: 6b61b...6a4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Hi her. Jeg skal se på film/serie. Han har soverom i 1 etasje, vi i 2 etasje. Men, vi har skallalarm. Hopper de ut av vinduet går alarmen fordi de må åpne vinduet såpass. Hoveddøra også har alarm, men den bruker de neppe pga den er såpass at vi hører når noen går i den. Kjenner jeg gleder meg til i morgen av enten at de ligger og venter på at jeg skal sovne.....eller at alarmen går i det de krabber ut av vinduet😂😂 Anonymkode: 762a4...be7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Sønnen min gjorde det samme da han var på den alderen. Hadde en kompis på overnatting og de stakk ut for å møte en tredje gutt i klassen. Dette var i 3-4 tiden på natta og de møtte en dame som var på vei hjem fra fest. Hun syntes de så litt unge ut til å være ute så sent og spurte de hvor de skulle, da fikk de litt panikk og løp. Denne dama ringte da politiet og sa at to veldig unge ungdommer løp i den retningen.. Politiet kom de, og plukket de opp. Spurte hva de het og kjørte de hjem Sønnen min kom og vekte meg og sa politiet sto på trappa, litt flau og lang i maska. Politiet sto der og sa at de ikke hadde gjort noe galt, de hadde svart høflig og greit på spørsmål og de regnet med dette bare var en guttestrek, men de måtte følge de hjem for å være sikker på at de ikke var på rømmen pga omsorgssvikt (fest, vold e.l) hjemme. De fikk seg en liten lærepenge der, jeg humret jo litt i skjegget, men sa at nå måtte de passe seg så de ikke ble en "kjenning av politiet" 😉 De har aldri prøvd seg på noe sånt igjen. Anonymkode: 18dd7...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå