Gå til innhold

Dere med Get, og dette med TV2...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort, har dere gjort noe?

Jeg synes ikke det er greit jeg. Vi betaler for en tjeneste vi ikke får, og TV2 er faktisk en del av alle tv-pakker i Norge i dag.

Jeg ser at både svenske Telia som eier Get og TV2 har noen gode poeng, men en sånn krig som dette er ikke greit. Er det snart så vi må skrive mail til dem, eller si opp og heller ha Sumo.

Hva gjør dere andre?

Anonymkode: f5c2f...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa opp hele get, kjøpte appletv og har bare strømmetjenester. 

Anonymkode: 4bdb1...fb7

Skrevet

Har brukt poengene på HBO og barnas kino. Mye bedre kombinasjon enn å ha TV2. Med all flyttingen av innhold til sumo det eneste fornuftige igjen farmen. Jeg skal nok fint klare meg uten den også!

Anonymkode: e8f8a...62d

Skrevet

Her er jeg faktisk på Get sin side, har ikke Sumo og kommer i alle fall IKKE til å skaffe meg dette nå. 

Anonymkode: 50575...b52

Skrevet

Har knapt lagt merke til denne runden. Det jeg føler med på på Tv2 fant jeg gratis på Sumo, og gratispoengene brukte vi på Viasatt. Så de kan gjerne krangle lenge denne gangen.

Anonymkode: eea23...58d

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har dere gjort, har dere gjort noe?

Jeg synes ikke det er greit jeg. Vi betaler for en tjeneste vi ikke får, og TV2 er faktisk en del av alle tv-pakker i Norge i dag.

Jeg ser at både svenske Telia som eier Get og TV2 har noen gode poeng, men en sånn krig som dette er ikke greit. Er det snart så vi må skrive mail til dem, eller si opp og heller ha Sumo.

Hva gjør dere andre?

Anonymkode: f5c2f...1f7

Jeg tenker at GET kan ikke holde på slik de gjør, fordi de betaler minst av alle tv levendører, skjønner TV2 her selvom det er veldig kjedelig og miste kanalene deres, aboslutt de kanalene jeg så mest på når jeg så på tven

Anonymkode: e1aef...49b

Skrevet

Sjekket tv guiden for neste uke og valgte onsdag og torsdag for tv2. 

Utenom God morgen Norge, nyheter, sport og vær så har de 18 sendinger på onsdag mellom kl 06.00 og 05.25. Alle er reprise. 

På torsdag så har de 19 sendinger og 18 av dem er reprise. 

 

Anonymkode: 16d95...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...