Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 hun har alltids vert veldig sta og den bossy typen, men nå som hun er gravid.. så takler jeg virkelig ikke henne.. vi kom mer over rens før hun ble gravid. Jeg skjønner at hun er veldig stressa og det med hormoner men synes ikke det er en unnskyldning for og være (bitchy og frekk mot meg), Moren min spør meg om og være med når hun skal treffe søstra mi, så når hun blir sur da så er slenger hun med at hun ikke ville at jeg skulle verme og at hun skal «slape» meg snart at hun ikke vil ha meg hjemme hos seg heller noe så er like greit siden jeg hører bare på klaging hos henne med typen osv.. nå som hun er gravid så er hun blitt veldig mammadalt og skal helst ha moren min hele tia hos seg. Anonymkode: 297ca...2f5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Hvis folk behandler deg dårlig, ikke omgås med dem da. Samme om det er familie. Anonymkode: 46920...94c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis folk behandler deg dårlig, ikke omgås med dem da. Samme om det er familie. Anonymkode: 46920...94c Litt vanskelig da mor tar henne med seg overalt Anonymkode: 297ca...2f5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Låner du stadig laderne hennes?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 17 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Låner du stadig laderne hennes? Eller badebombene Anonymkode: 40d19...b1a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Kanskje på tide å ta med deg barnet ditt og flytte for deg selv? Regner med du har barn siden du er på et forum for personer med barn, eller som er gravide. Siden du bare nevner at det er din søster som er gravid, antar jeg også at du ikke er det. Og en annen ting, hva i alle dager har dette med at hun er stor å gjøre? Anonymkode: 0d787...5e6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Litt vanskelig da mor tar henne med seg overalt Anonymkode: 297ca...2f5 Du behøver ikke sitte i samme rom likevel. Anonymkode: 46920...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå