Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Jeg har. Ikke at jeg stalker, men sjekker hvis han ikke svarer... Anonymkode: 106de...959
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Ja . Har kun sjekket nær hun er på overnatting Anonymkode: 70cf9...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Nei, han får ikke lov til å være synlig på snapmap. Men vi har alle våre Apple-ID koblet sammen i en familiegruppe, så ved behov kan jeg se hvor mann og barn befinner seg i «hvor er?» appen. Vi bruker egentlig ikke den funksjonen, synes ikke noe om overvåkning, men det er praktisk når barna ikke finner telefonen sin. Anonymkode: 1ebc8...a6d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, han får ikke lov til å være synlig på snapmap. Men vi har alle våre Apple-ID koblet sammen i en familiegruppe, så ved behov kan jeg se hvor mann og barn befinner seg i «hvor er?» appen. Vi bruker egentlig ikke den funksjonen, synes ikke noe om overvåkning, men det er praktisk når barna ikke finner telefonen sin. Anonymkode: 1ebc8...a6d Samme her. Anonymkode: 20856...27c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, han får ikke lov til å være synlig på snapmap. Men vi har alle våre Apple-ID koblet sammen i en familiegruppe, så ved behov kan jeg se hvor mann og barn befinner seg i «hvor er?» appen. Vi bruker egentlig ikke den funksjonen, synes ikke noe om overvåkning, men det er praktisk når barna ikke finner telefonen sin. Anonymkode: 1ebc8...a6d Du vet at de kan velge hvem som kan se. Hos min datter er det jeg som kan se henne og far. Samt hennes bestevenninne ingen fler Anonymkode: 74591...cf2
TinaK 1990 Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Det er kun jeg som ser han på snapkartet. Ikke vennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå