Gå til innhold

Ungdoms jenta mi vil være med vennene i fred


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 åringen min bor hjemme med meg og ektefellen min. Men hun vil ha stua litt alene når hun har venner på besøk siden hun ikke er så glad i å ha folk inne på soverommet sitt. Mannen min som er hennes far er hele tiden i stua og ser på tv, Så hun blir litt masete, «Nå kommer hanne, kan dere være så snill og ta dere en tur ut eller være på kjøkkkenet?», «mens vi kan sitte inne i stuen og snakke og spise litt chips».

Jeg pleier jo og rydde litt omkring i huset så jeg invanderer henne ikke så mye når hun er med vennene sine her i hjemmet. Men har ikke snakket med mannen min om det, Han sier det bare er heilt fint at de er i stuen, men han er der samtidig. Hva synes dere jeg skal si?

Anonymkode: 821af...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

La henne få stua som et unntak, men ikke vær gang. 
på den andre side: hun er stor nok til å være alene med kompisen, så benytt sjansen og Finn på noe sammeb bare du og mannen. Plei kjærligheten.

Anonymkode: eac5b...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ev. fikse rommet hennes så det har litt mer «stuefølelse»? Kjøpe en høyseng, sette inn en liten sofa el. Bytte rom så hun får større? Det godt å få være for seg selv i den alderen, samtidig som hun ikke alltid kan okkupere stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...