Gå til innhold

Går det andre ting nå enn corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungdommen var kvalm, kastet opp og litt feber forrige uke, bra i helgen, men igår igjen hodepine , dårlig form og litt feber. Synes det er rart at hun ble bra noen dager før hun ble dårlig igjen.

vurderer å be om å få hun testet imorgen. 

Anonymkode: fcbf6...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få hun testet. Vi er forskjølet. Vi er testet idag

Anonymkode: 24ecb...685

Skrevet

Vi har hatt en runde med oppkast på sykehuset hvor jeg jobber. 

Skrevet

Spørs jo hvor du bor, men det er flere forkjølte barn i barnehagen der kona mi jobber enn for noen uker siden. Min teori er at det skyldes en kombinasjon av dårligere hygienetiltak blant folk flest, og at de ansatte i barnehagen har mindre tid til renhold pga vanlige åpningstider osv. Hvis den teorien holder vann, kan det blir en økning i andre virus også.

Men få henne testet, alle skal testes nå.

Anonymkode: 0f369...35d

Skrevet

Takk for svar. Vi ringer imorgen og hører🙏

Anonymkode: fcbf6...aa1

Skrevet

Høres ut som vanlig omgangssyke det. Kan gå flere dager før man plutselig spyr igjen. God bedring. ❤️

Anonymkode: 7b6f4...177

Skrevet

Her ble 3 av 4 forkjøla. Kom som julekvelden på kjerringa 😂 Og ja, vi har testet negativt 😊

Anonymkode: b73bc...5b4

Skrevet

Vi testet også negativt 👍😊 bor i viken

Anonymkode: 24ecb...685

Skrevet

Alt det vanlige sirkulerer jo fortsatt. Mer sannsynlig at det er omgangssyke enn korona. 

Skrevet

Selvfølgelig sirkulerer det masse annet. Det er omtrent 5% positive for Korona av de om er testet MED symptomer. 

Anonymkode: 0c195...ba0

Skrevet

Be om å få ho testa. Dei færraste med symptom som testar seg har Covid, men for at vi skal ha det mest mogleg ope, med minst mogleg restriksjonar, så er ein avhengig av å fange opp flest mogleg av dei som er smitta.  Slik som det er no, så held ein seg heime om ein føler seg sjuk, og om ein er sjuk over fleire dagar tek ein kontakt og blir testa.

Skrevet

Her er mange barn i bhg blitt forkjøla. Ikke uvanlig 😊 her er jeg forkjøla . Er jeg det fortsatt på mandag ringer jeg for å høre om jeg skal testes.

Anonymkode: 9f7ba...52b

Skrevet

«Få hun testet»???!

Få HENNE testet. 

Anonymkode: f0bc2...ef3

Skrevet
På 11.6.2020 den 1.14, Anonym bruker skrev:

Høres ut som vanlig omgangssyke det. Kan gå flere dager før man plutselig spyr igjen. God bedring. ❤️

Anonymkode: 7b6f4...177

Er hodepine og feber vanlig ved omgangssyke da?

Anonymkode: 101ee...5de

Skrevet

Yersiniose. Men det er mest mageproblemer.

Anonymkode: eab69...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...