Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Det tikker inn nærmere 200 000 på konto i løpet av uken, og alt jeg klarer å tenke på er hva jeg skal kjøpe meg....vi må spare til bil, driver å sparer til buffer og jeg har så store planer k hodet mitt, men nå har jeg liksom lyst til å sette minst mulig på sparekonto.,,,hva feiler det meg? Anonymkode: 971f4...f25
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Godt spørsmål, bare jeg har det omvendt. Her kommer det inn litt mindre, 150.000 tipper jeg men jeg tenker allerede hvor mye jeg må bruke før jeg kan ha god samvittighet og putte pengene på sparekonto/fond. Hos mannen henger pengene litt løsere og det irriterer meg at han skal bruke 30k til tull. Hi, ta en gjennomgang gjennom skapene, jeg er rimelig sikker at du har alt for mange ting allerede. Anonymkode: 533bc...dad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Får inn 130.000 kr til helgen. Planen er Norge rundt på sommerferie med hele familien. Anonymkode: f0e5b...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå