Gå til innhold

Vold mot moren til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil pappaen få samvær hvis det har skjedd vold i forholdet før samlivsbrudd? Vil jeg måtte bevise denne volden i rettsak, hvis ikke blir det ikke tatt hensyn til? 

Kan samvær stoppes helt eller begrenses pga min uro ovenfor vold mot barna? Ikke vært vold mot barna men mot meg. Bekymret. Barna er i barnehagealder. 

Anonymkode: a2593...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke har vært voldelig mot barna vil han mest sannsynlig få vanlig samvær uansett hva du kan bevise at han har gjort mot deg. 

I det norske rettsvesenet kan man ikke straffes for ting man ikke har gjort, og han har ikke gjort noe mot barna i lovens øyne. 

Man kan være en god pappa selv om man er en elendig partner, så du kommer nok ingen vei med dette dessverre. 

Anonymkode: 8ee8b...980

Skrevet

Du må kunne bevise vold. 

Samtale med lege ect. 

Hvis ikke blir det ord mot ord 

Anonymkode: 32893...e51

Skrevet

Samt ved politianmeldelse vil barnevern bli koblet inn da det er barn inne i bildet. 

Skrevet

Ja, det må bevises, men det er ikke sikkert han får redusert samvær likevel. 

Anonymkode: 5b348...354

Skrevet

Her fikk en mamma som hadde vært voldelig mot mannen hovedomsorgen. Vi lever i en gal verden. 

Anonymkode: c7115...869

Skrevet

Der var du igjen, ja

Anonymkode: 08f1b...fbb

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der var du igjen, ja

Tenkte jeg også

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil pappaen få samvær hvis det har skjedd vold i forholdet før samlivsbrudd? Vil jeg måtte bevise denne volden i rettsak, hvis ikke blir det ikke tatt hensyn til? 

Kan samvær stoppes helt eller begrenses pga min uro ovenfor vold mot barna? Ikke vært vold mot barna men mot meg. Bekymret. Barna er i barnehagealder. 

Selvsagt må du bevise at det har vært vold dersom de blir rettssak! Tenker du retten skal ta det du sier for god fisk?

Dersom du er hun som har hatt flere innlegg om barnefordeling i det siste, er det påtide å gi far omsorgen. Du virker ramlende gal! Har du virkelig tenkt å lyve om vold for at han skal få minst mulig samvær? 

Skrevet

Har ikke skrevet om dette her inne før. Nylig brudd mellom oss. 

Hvordan beviser jeg vold som ikke har påført skader? Dette er veldig vanskelig tid for meg. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke skrevet om dette her inne før. Nylig brudd mellom oss. 

Hvordan beviser jeg vold som ikke har påført skader? Dette er veldig vanskelig tid for meg. 

Det kan være samtaler, behandlig hos lege, psykolog ect mens du var i forhold med far. 

Skrevet

er det en reell fare for at han kommer til å være voldelig mot barna? 

Anonymkode: bee14...77a

Skrevet

Ta kontakt med et krisesenter. De sitter på ekspertisen på dette feltet. Du kan kontakte de når som helst. Få en samtale med en av de som jobber der, finn ut hva du gjør :) 

Anonymkode: 63c6d...441

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Der var du igjen, ja

1 time siden, ulenissen skrev:

Selvsagt må du bevise at det har vært vold dersom de blir rettssak! Tenker du retten skal ta det du sier for god fisk?

Dersom du er hun som har hatt flere innlegg om barnefordeling i det siste, er det påtide å gi far omsorgen. Du virker ramlende gal! Har du virkelig tenkt å lyve om vold for at han skal få minst mulig samvær? 

1 time siden, ulenissen skrev:

Tenkte jeg også

Ærlig talt. Det finnes flere som kan gå gjennom den samme situasjonen og som samtidig skal i en barnefordelingssak. Har dere så forbanna lite tiltro til ALT som skriver her at dere stempler alle innlegg som trolleinnlegg? Get a grip.

Anonymkode: d5bb5...eb6

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her fikk en mamma som hadde vært voldelig mot mannen hovedomsorgen. Vi lever i en gal verden. 

Anonymkode: c7115...869

Kjenner en far som har hovedomsorg for 3 barn etter å ha vært både voldelig mot mor og periodisk alkoholisert. Det gikk på vitner og bekjentskaper in high places... 

Anonymkode: 45f31...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...