Gå til innhold

Flere som sliter med irritasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så plagsomt. Jeg blir bare plutselig irritert. Dagen kan være så god og jeg er behagelig til sinns. Plutselig kommer hjernen i kranglehumør og jeg må ta meg sammen for å ikke komme med spydigheter. Jeg går jo ikke rundt og er spydig, men hvorfor kommer denne irritasjonen så plutselig? Jeg må i denne tilstanden la være å komme med meninger, for jeg kan fremstå som en skikkelig mobber om jeg sier ting rett ut da altså :( Må man kanskje bare slutte å kjempe mot følelsene og godta at man er grunnleggende irritert? 
Nå irriterer jeg vettet av meg over denne rasisme greia. Jeg føler meg ikke noe skyldig da jeg ikke har rasistiske holdninger, men føler nå at alle vi hvite skal skamme oss over at vi er hvite. Demonstrant idiotene vil få korona til å blomstre opp igjen. Var Korona et tegn på at vi ikke hadde nok problemer i verden på en stund? Korona var aldri her!! Skulle man tro. 

Anonymkode: 3f8e6...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier av og til få et slikt «humør», men da vet jeg også at jeg bare må gjøre noe med det, hva som helst; mat, drikke, kaffe, tur, musikk, vaskebøtta, dans, etc.

Ta kontrollen over humøret, slik at ikke humøret tar kontrollen over meg. 

Anonymkode: a93f2...13b

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå irriterer jeg vettet av meg over denne rasisme greia.

Er det du som har laget ørten-fjorten tråder om det?

I så fall vil jeg i alle fall anbefale deg å lære deg noen teknikker for å komme ut av dette. 

Anonymkode: a93f2...13b

Skrevet
På 10.6.2020 den 13.52, Anonym bruker skrev:

Dette er så plagsomt. Jeg blir bare plutselig irritert. Dagen kan være så god og jeg er behagelig til sinns. Plutselig kommer hjernen i kranglehumør og jeg må ta meg sammen for å ikke komme med spydigheter. Jeg går jo ikke rundt og er spydig, men hvorfor kommer denne irritasjonen så plutselig? Jeg må i denne tilstanden la være å komme med meninger, for jeg kan fremstå som en skikkelig mobber om jeg sier ting rett ut da altså :( Må man kanskje bare slutte å kjempe mot følelsene og godta at man er grunnleggende irritert? 
Nå irriterer jeg vettet av meg over denne rasisme greia. Jeg føler meg ikke noe skyldig da jeg ikke har rasistiske holdninger, men føler nå at alle vi hvite skal skamme oss over at vi er hvite. Demonstrant idiotene vil få korona til å blomstre opp igjen. Var Korona et tegn på at vi ikke hadde nok problemer i verden på en stund? Korona var aldri her!! Skulle man tro. 

Jeg kjenner at jeg unner deg dette ubehaget. Du kan rett og slett bare ha det så godt.

Anonymkode: 70d68...cfc

Skrevet

Skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette. Har det akkurat, men her kommer det av stress og at jeg er utbrent. Jeg er helt irrasjonell og blir irritert for den minste ting. Går til psykolog nå.... 

Anonymkode: e3ebf...6b7

Skrevet

Jeg har det helt likt som deg. Merker at det har vært ekstra ille nå i coronakrisen, jeg merker at det plager meg voldsomt at man ikke lenger kan forholde seg til lover og regler på vanlig måte. En dag er noe forbudt, og så er det plutselig lov igjen. Ellers så sier de at noe er lov, men bare dersom ditt og datt. Jeg blir GAL av at man ikke lenger aner hva man kan forholde seg til i morgen.

Og jeg blir enda mer gal av regler som ikke har et snev av logikk; som at familiemedlemmer til de som er i karantene kan leve helt normalt (bare for å komme med et eksempel). Eller at man ikke får lov til å dra til Sverige, men man kan kjøre gjennom for å komme til Danmark..

Anonymkode: 7647d...bd2

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller at man ikke får lov til å dra til Sverige, men man kan kjøre gjennom for å komme til Danmark..

Du ser ikke for deg at det er mulig å kjøre i 4-5 timer uten å ha noen særlig interaksjon med svensker? Det har jeg gjort mange ganger, kjører stadig over Øresund.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke for deg at det er mulig å kjøre i 4-5 timer uten å ha noen særlig interaksjon med svensker? Det har jeg gjort mange ganger, kjører stadig over Øresund.

Se for deg en barnefamilie eller et eldre ektepar kjøre i fem timer uten å stoppe? Ikke spise, gå på do, fylle bensin? Poenget er uansett at så lenge det er greit, hvordan skal de kontrollere at det ikke har vært interaksjon? Det kan de ikke, og dermed blir det meningsløst.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se for deg en barnefamilie eller et eldre ektepar kjøre i fem timer uten å stoppe? Ikke spise, gå på do, fylle bensin? Poenget er uansett at så lenge det er greit, hvordan skal de kontrollere at det ikke har vært interaksjon? Det kan de ikke, og dermed blir det meningsløst.

Det tar 4 timer og 15 minutter fra norskegrensen til Helsingborg, så det bør faktisk gå. Og hvis det ikke går: da kan de jo vurdere å ta båten til Hirtshals i stedet. Det er ikke SYND på folk som tar utenlandsferier, men som må forholde seg til begrensninger.

Skrevet
På 10.6.2020 den 13.52, Anonym bruker skrev:

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tar 4 timer og 15 minutter fra norskegrensen til Helsingborg, så det bør faktisk gå. Og hvis det ikke går: da kan de jo vurdere å ta båten til Hirtshals i stedet. Det er ikke SYND på folk som tar utenlandsferier, men som må forholde seg til begrensninger.

Det interessante er jo at de som jobber på grensen ikke kan Koronareglene og pålegger alle på vei ut av Sverige karantene. Også de som har hatt samvær.

Anonymkode: cf762...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...