Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er idag i en av de fruktbare dagene i måneden, men eggløsningen er trolig ikke før til helgen. Hadde sex idag. Kan jeg likevel bli gravid idag? Eller blir man uansett ikke gravid før eggløsningen (med sæd fra sex som ligger der fra idag eller frem til eggløsningen?) Vanskelig å forklare, håper noen forstår 😄 Anonymkode: fad61...f36
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Så lenge du ikke har eggløsning i dag kan du ikke bli gravid i dag. Du kan satse på at sædcellene overlever lenge nok til å befruktet deg til helgen, men sjansene blir små. Du får humpe på en gang til i løpet av uka 😁 Anonymkode: a88fe...7ae
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Ja, er liksom det jeg tenkte og.. men står på appen jeg bruker at det er «middels høy sjanse» til å bli gravid? hi Anonymkode: fad61...f36
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, er liksom det jeg tenkte og.. men står på appen jeg bruker at det er «middels høy sjanse» til å bli gravid? hi Anonymkode: fad61...f36 Hvis du har eggløsning på lørdag er det fire dager til. Det sies at sædcellene kan overleve i opp til en uke. Så det er jo en sjanse, men den blir høyere hvis du har sex feks på fredag. Anonymkode: a88fe...7ae
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Gravid blir du eventuelt først ved eggløsningen. Men sædcellene kan overleve opp til en uke, så en sjanse er det jo. Anonymkode: d7ba5...04d
Pobie Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Du kan ikke bli gravid før egget slippes. Appen mener sannsynligheten for å bli gravid denne syklusen hvis du har sex den dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Da skjønner jeg, kjekt å vite tusen takk dere og godnatt! Hi Anonymkode: fad61...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå