Gå til innhold

Advarsler på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man sjekke at advarsler som spres på Facebook et sanne? 

Akkurat nå spres det et innlegg om en mann som kalles "hopprmannen", som tar kontakt med barn via Fortnite og får dem til å møte ham. Dette foregår visst i mitt nabolag. 

Jeg deler gjerne om det er hold i det. Og gjerne på Facebooksiden til trinnet på skolen. Men hvordan vite at det er noe i det? 

Anonymkode: 6616e...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo i meldingen at politiet i området er informert og tar saken alvorlig. Så da er det mulig å kontakte politiet og høre om dette er noe de advarer mot. 

Anonymkode: affb7...fd5

Skrevet

Da gjør jeg det i morgen. Tenkte det kanskje var litt mye å ringe politiet for en advarsel på Facebook. 

Skrevet

Kopiere og Google noe av teksten pleier å være til god hjelp, i alle fall viss det er en kjent svindel. 

Anonymkode: 6fe2b...20a

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan man sjekke at advarsler som spres på Facebook et sanne? 

Akkurat nå spres det et innlegg om en mann som kalles "hopprmannen", som tar kontakt med barn via Fortnite og får dem til å møte ham. Dette foregår visst i mitt nabolag. 

Jeg deler gjerne om det er hold i det. Og gjerne på Facebooksiden til trinnet på skolen. Men hvordan vite at det er noe i det? 

Bergen?

Anonymkode: 8fc20...a59

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bergen?

Ja. Bønes og Loddefjord var nevnt. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Bønes og Loddefjord var nevnt. 

Å herregud så skummelt :S Vi bor også i Bergen :S Kjenner jeg har lyst å nekte han å spille Fortnite mer nå,sønnen min er altfor godtroende.

Skrevet

Er det mulig å gjøre det sånn på fortnite at fremmende ikke kan sende barnet mitt meldinger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...