Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Sønnen min på 13 har blitt invitert på båttur med kompisen på 13 som har fått egen båt med 9 hk. Kompisen er vokst opp med båt og har fått god opplæring. Han har regler og avtaler etc og får kjøre alene/med en venn uten voksne tilstede. Selvsagt med redningsvest. Dette er i et område med andre båter og masse hytter. Jeg har dialog med moren. Hadde dere sagt ja? Anonymkode: 97fea...ecd
TinaK 1990 Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Kanskje? Men kriteriet er at skal være lite vind, de skal følge avtaler og ikke kjøre andre steder enn avtalt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Ja Men nå er mine barn som kompisen til sønnen din, de har vokst opp med båt og kjenner farvannene rundt her. Mine barn har fått båt med 9,9 hester til konfirmasjonen. Anonymkode: 4b6d7...f96
Gjest Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min på 13 har blitt invitert på båttur med kompisen på 13 som har fått egen båt med 9 hk. Kompisen er vokst opp med båt og har fått god opplæring. Han har regler og avtaler etc og får kjøre alene/med en venn uten voksne tilstede. Selvsagt med redningsvest. Dette er i et område med andre båter og masse hytter. Jeg har dialog med moren. Hadde dere sagt ja? Anonymkode: 97fea...ecd Vi vokste opp i båt og brukte tilsvarende motor da jeg var fra ca 10-11 år. Jeg hadde sagt ja.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Hi her! Ok. Det er 9,9 ja. Da sier jeg ja såfremt det ikke er storm i kastene 😀😀 Anonymkode: 97fea...ecd
ulenissen Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 (endret) Selv vokst opp med båt. Så ja... såfremt det er relativt stille på sjøen og de bruker vest. Hadde selv egen båt fra rundt 11-12.... Endret 9. juni 2020 av ulenissen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 On 6/9/2020 at 9:23 PM, Anonym bruker said: Sønnen min på 13 har blitt invitert på båttur med kompisen på 13 som har fått egen båt med 9 hk. Kompisen er vokst opp med båt og har fått god opplæring. Han har regler og avtaler etc og får kjøre alene/med en venn uten voksne tilstede. Selvsagt med redningsvest. Dette er i et område med andre båter og masse hytter. Jeg har dialog med moren. Hadde dere sagt ja? Anonymkode: 97fea...ecd Ja det hadde jeg Anonymkode: d947d...d64
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Kommer jo ann på hvor båtvandte de er, her er det vanlig at ungene har egen båt fra 5 års alderen som de er ute og fisker med. Men vi bor på ei øy. Anonymkode: 33ab7...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå