Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Har ei venninne som jeg kjenner sliter meg ut. Jeg var på besøk på søndag og hun spurte om jeg ville ha ett bord. Jeg sa ja. Kan hente i løpet av uken sa jeg, men vet ikke når. Må låne ei større bil. Jeg er hjemme hver ettermiddag jeg sier hun, så kom når du får det til. Jeg gir beskjed sa jeg. I går sendte hun melding og spurte om jeg viste når jeg kom å hentet bordet. Nei, sa jeg. Venter på svar angående bil. Men gir beskjed sa jeg. I stad kom ny melding: vet du når du kommer å henter bord? Nei, ikke ennå sa jeg. Ok. Jeg spørr pga at jeg har litt å gjøre de nærmeste dagene sier hun. Jeg har mest lyst til å gi opp hele bordet. Blir sånn mas. Jeg liker ikke mas Anonymkode: 3b7cc...0d9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Tuppen og Lillemor... Kan ikke akkurat si at den ene av dere peker seg ut som så mye verre enn den andre, akkurat. Anonymkode: 3ac40...9f0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Hun er sikkert dritt lei bordet og vil få det ut! Du FÅR et bord. Kan du ikke ringe den som skal låne deg bil og avtale hvilken dag du får den og gi venninna di et svar på når du henter. Vær nå litt takknemlig og effektiv! Anonymkode: 51e89...3a3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Her synes jeg faktisk det er du som er den slitsomme og den som kommuniserer for lite, Hi. Hun har et liv hun også, selv om hun i utgangspunktet sa hun skulle være hjemme hver ettermiddag denne uken. Nå er dette tydeligvis endret, at hun har forskjellig å gjøre. Da er det naturlig at hun hører om du nå har funnet ut av når du kan få låne bil. Om ikke annet burde du ha kommunisert til henne hvorfor du ikke vet enda, og fortelle henne når du skal snakke med den du skal låne bil av igjen. Da har hun i det minste noe å forholde seg til. Du kan ikke forvente at hun skal sitte inne og vente til det plutselig passer deg, når du ikke greier å lage avtaler med andre, som igjen påvirker hennes liv. Hun er snill og gir deg et bord. Hun har kun spurt deg et naturlig spørsmål. Ikke noe å bli irritert av. Ikke gjør dette vanskeligere enn det er. Ring vedkommende som kan låne deg en bil og avtal et tidspunkt. Om vedkommende f.eks. ikke vet før torsdag, da forteller du dette til din venninne, så vet hun i det minste at det ikke blir i morgen. Det er du som skaper denne situasjonen, Hi, så er du lei, vær lei av deg selv Anonymkode: 9d277...000
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Synes du skal snu litt på flisa her. Hun tilbyr deg et bord. Du sier ja. Hun vil bli kvitt det. Du kan ikke gi noe svar på når du vil hente det. Det er jo du som er mest vanskelig her. Enten henter du bordet, eller sier hun kan gi det til noen andre. Anonymkode: 9786a...57d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Her synes jeg det er du HI som er vrang. Når du er så heldig å få dette bordet, kan du vel i det minste se til å få hentet det. Tar deg fem minutter å bestille transport/leie en tilhenger. Hadde jeg vært venninnen din, hadde jeg nok heller tilbudt det til noen andre når du tydeligvis ikke greier å ordne dette. Anonymkode: 72571...524
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 50 minutes ago, Anonym bruker said: Har ei venninne som jeg kjenner sliter meg ut. Jeg var på besøk på søndag og hun spurte om jeg ville ha ett bord. Jeg sa ja. Kan hente i løpet av uken sa jeg, men vet ikke når. Må låne ei større bil. Jeg er hjemme hver ettermiddag jeg sier hun, så kom når du får det til. Jeg gir beskjed sa jeg. I går sendte hun melding og spurte om jeg viste når jeg kom å hentet bordet. Nei, sa jeg. Venter på svar angående bil. Men gir beskjed sa jeg. I stad kom ny melding: vet du når du kommer å henter bord? Nei, ikke ennå sa jeg. Ok. Jeg spørr pga at jeg har litt å gjøre de nærmeste dagene sier hun. Jeg har mest lyst til å gi opp hele bordet. Blir sånn mas. Jeg liker ikke mas Anonymkode: 3b7cc...0d9 får kutte henne ut da vettu, maken til sutring Anonymkode: 0d236...d43
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Det er du som er den kjipe her. Anonymkode: f5c50...072
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 Hun sa i utgangspunktet at hun var hjemme hver dag. Jeg tolker set slik at hun nå ikke vil sitte å vente hjemme tilfelle du kan hente det. Hun vil ha en konkret dag så hun slipper å vente på deg hver ettermiddag. Ja hun kunne droppet å mast men syntes likevel du overreagerer. Litt dårlig gjort om du velger å droppe bordet . Anonymkode: 5b573...84a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 Jeg ville ha blitt lei av HI. Anonymkode: 30f57...706
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #11 Skrevet 10. juni 2020 Utakknemlig og uten empati er det du er! Anonymkode: 76c18...f20
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Skrevet 10. juni 2020 Når man sier at jeg er hjemme hver ettermiddag, betyr det at bordet kan hentes en av disse ettermiddagene når det passer HI. Hvis det var hastverk med å kvitte seg med bordet burde dette blitt KOMMUNISERT TYDELIG, f.eks. kan du hente bordet den og den dagen eller så fort som mulig. Hi du har ikke vært vanskelig. Hadde forventet mer tålmodighet av en vennine. Anonymkode: 19118...b7c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når man sier at jeg er hjemme hver ettermiddag, betyr det at bordet kan hentes en av disse ettermiddagene når det passer HI. Hvis det var hastverk med å kvitte seg med bordet burde dette blitt KOMMUNISERT TYDELIG, f.eks. kan du hente bordet den og den dagen eller så fort som mulig. Hi du har ikke vært vanskelig. Hadde forventet mer tålmodighet av en vennine. Anonymkode: 19118...b7c Hi her. Bordet står i garasjen og er ikke i veien. Hun sa at hent det i løpet av neste uke. Jeg forklarte at jeg kan ikke si akkurat når pga jobb og barn som skal på forskjellige aktiviteter. Og at jeg skulle gi beskjed når jeg viste hvilken dag det ble. Hadde det hastet sånn, så hadde jeg takket nei. Anonymkode: 3b7cc...0d9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #14 Skrevet 10. juni 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ei venninne som jeg kjenner sliter meg ut. Jeg var på besøk på søndag og hun spurte om jeg ville ha ett bord. Jeg sa ja. Kan hente i løpet av uken sa jeg, men vet ikke når. Må låne ei større bil. Jeg er hjemme hver ettermiddag jeg sier hun, så kom når du får det til. Jeg gir beskjed sa jeg. I går sendte hun melding og spurte om jeg viste når jeg kom å hentet bordet. Nei, sa jeg. Venter på svar angående bil. Men gir beskjed sa jeg. I stad kom ny melding: vet du når du kommer å henter bord? Nei, ikke ennå sa jeg. Ok. Jeg spørr pga at jeg har litt å gjøre de nærmeste dagene sier hun. Jeg har mest lyst til å gi opp hele bordet. Blir sånn mas. Jeg liker ikke mas Anonymkode: 3b7cc...0d9 Hent det jævla bordet hun har gitt deg! Hadde vært irritert om jeg hadde vært henne. Anonymkode: cd7e9...02d
Juliea Ruler Skrevet 10. juni 2020 #15 Skrevet 10. juni 2020 Da hun tilbydde seg og su sa ja tenkte hun kanskje du virkelig ville ha det og st hun var grei og du skulle hente det kjapt? selvom det står i garasjen vil hun muligens bli kvitt det. jeg vet ikke hva slags bord dette er, men kanskje hun kunne fått solgt det, men spurte deg først? hent bordet eller si til henne at hun kan gi det bort eller selge det til noen andre.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #17 Skrevet 10. juni 2020 7 timer siden, Juliea Ruler skrev: Da hun tilbydde seg og su sa ja tenkte hun kanskje du virkelig ville ha det og st hun var grei og du skulle hente det kjapt? selvom det står i garasjen vil hun muligens bli kvitt det. jeg vet ikke hva slags bord dette er, men kanskje hun kunne fått solgt det, men spurte deg først? hent bordet eller si til henne at hun kan gi det bort eller selge det til noen andre. Hvorfor all denne tolkninge " tenkte hu kanskje" " hun vil muligens bli kvitt det" "kanskje hu kunne få solgt det" Alt dette bør hun da kunne sagt tydelig? Men det gjorde hun ikke. Støtter fremdeles Hi. Anonymkode: 19118...b7c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Utakknemlig og uten empati er det du er! Anonymkode: 76c18...f20 Empati har da ingenting med dette å gjøre😂😂 Dårlig selvinnsikt er mer rett. Anonymkode: 069dc...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå