Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Skal møte hos legen i morgen men samtaleterapeut i tillegg. Er alltid så nervøs slike møter. Kjennes nesten som jeg skal i rettssak. Er det flere som har det slik? Er alltid så redd for hva jeg får høre. Er redd for å bli fratatt rettigheter og tvinges i ting. Dette har de sagt jeg ikke skal bekymre meg for. Fikk voldsvurdering som lav, så jeg er ikke sett på som noen fare. Men blir så sliten i hodet av å gjennomgå problemene mine Anonymkode: 1bde9...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå