Gå til innhold

Epikrise. Nervøs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte hos legen i morgen men samtaleterapeut i tillegg. Er alltid så nervøs slike møter. Kjennes nesten som jeg skal i rettssak. Er det flere som har det slik? Er alltid så redd for hva jeg får høre. 
Er redd for å bli fratatt rettigheter og tvinges i ting. Dette har de sagt jeg ikke skal bekymre meg for. Fikk voldsvurdering som lav, så jeg er ikke sett på som noen fare. 
Men blir så sliten i hodet av å gjennomgå problemene mine :( 

Anonymkode: 1bde9...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...