Gå til innhold

Skal jeg si noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med 3 godt voksne damer. Jeg har litt problemer med at se snakker om sjefen når hun ikke er tilstede. Dette har foregått ei stund. Disse damene vil helst gjøre som de vil. Men av og til så må sjefen be dem å gjøre noe annet. Da kommenterer de hun liker å kommandere. Sier ikke noe foran sjefen da, da er de så fine i kantene. Falskt...

I dag fikk jeg egentlig nok, da hun ene gjør grimaser og ruller med øynene bak ryggen på sjefen. 

Jeg har ett godt forhold til sjefen, men vet ikke om jeg skal si noe. Det kommer vel ikke noe godt ut av det. Vet ikke om jeg skal ta det opp med øverste leder og høre hva hun sier. 

Blir litt sjokkert over oppførsel til voksne damer. Jeg er ei voksen dame selv, men oppfører meg ikke sånn.  Er jeg uenig med sjefen så sier jeg det rett ut. Ikke går bak ryggen og snakker dritt når hun er borte. 

Anonymkode: 57c21...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinkig situasjon.

Du bør i hvert fall ikke si noe til dine kolleger, det blir det bare trøbbel for deg. 

Jeg vet ikke hva som vil komme ut av at du sier noe til sjefen din heller. Hva kan hun gjøre med dine kolleger?

Jeg ville dog vært tydelig på at jeg ikke baksnakker folk. Ved å fjerne meg fra situasjoner.

Anonymkode: 3e705...b2c

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber med 3 godt voksne damer. Jeg har litt problemer med at se snakker om sjefen når hun ikke er tilstede. Dette har foregått ei stund. Disse damene vil helst gjøre som de vil. Men av og til så må sjefen be dem å gjøre noe annet. Da kommenterer de hun liker å kommandere. Sier ikke noe foran sjefen da, da er de så fine i kantene. Falskt...

I dag fikk jeg egentlig nok, da hun ene gjør grimaser og ruller med øynene bak ryggen på sjefen. 

Jeg har ett godt forhold til sjefen, men vet ikke om jeg skal si noe. Det kommer vel ikke noe godt ut av det. Vet ikke om jeg skal ta det opp med øverste leder og høre hva hun sier. 

Blir litt sjokkert over oppførsel til voksne damer. Jeg er ei voksen dame selv, men oppfører meg ikke sånn.  Er jeg uenig med sjefen så sier jeg det rett ut. Ikke går bak ryggen og snakker dritt når hun er borte. 

Anonymkode: 57c21...6d7

Jeg hadde sagt høyt og tydelig, mens de rullet med øynene, at nå må de for faen ta og skjerpe seg. Og deretter hadde jeg sagt at nå er det på høy tid at dere snakker om arbeidsmiljøet, hvor tre stykker trenerer, og det blir vanskelig for dere andre. Hadde gjort dette i plenum, mens det pågikk. 

Hadde heller ikke lagt to pinner i kryss for å la sånne $€%# få beholde jobben.

Anonymkode: d4f8c...e1c

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kinkig situasjon.

Du bør i hvert fall ikke si noe til dine kolleger, det blir det bare trøbbel for deg. 

Jeg vet ikke hva som vil komme ut av at du sier noe til sjefen din heller. Hva kan hun gjøre med dine kolleger?

Jeg ville dog vært tydelig på at jeg ikke baksnakker folk. Ved å fjerne meg fra situasjoner.

Anonymkode: 3e705...b2c

Litt vanskelig dette ja..De sniker seg unna arbeid og smisker med sjefen, så de slipper unna med det. Samtidig som de snakker bak ryggen hennes. Alt hun gjør feil i deres øyne 

Anonymkode: 57c21...6d7

Skrevet

Kan du ikke bare si på en fin måte

" kanskje dere burde snakket med sjefen om dette istedenfor med hverandre " 

Anonymkode: 01215...8d1

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt vanskelig dette ja..De sniker seg unna arbeid og smisker med sjefen, så de slipper unna med det. Samtidig som de snakker bak ryggen hennes. Alt hun gjør feil i deres øyne 

Anonymkode: 57c21...6d7

På hvilken måte sniker de seg unna arbeid? Hvem må gjøre de oppgavene da?

Anonymkode: 766d6...a82

Skrevet

Hold munn. Så lenge damene er flinke i jobben sin og gjør som sjefen sier er det ikke så nøye om de klager litt til hverandre. Jeg er sjef selv og det er helt greit at de som er "under meg" okker seg over meg. Sjefer kan være irriterende. Det er en del av jobben vår.

Anonymkode: 5ed48...0f1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hold munn. Så lenge damene er flinke i jobben sin og gjør som sjefen sier er det ikke så nøye om de klager litt til hverandre. Jeg er sjef selv og det er helt greit at de som er "under meg" okker seg over meg. Sjefer kan være irriterende. Det er en del av jobben vår.

Anonymkode: 5ed48...0f1

De er jo ikke flinke hvis de sniker seg unna.

Anonymkode: 766d6...a82

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hold munn. Så lenge damene er flinke i jobben sin og gjør som sjefen sier er det ikke så nøye om de klager litt til hverandre. Jeg er sjef selv og det er helt greit at de som er "under meg" okker seg over meg. Sjefer kan være irriterende. Det er en del av jobben vår.

Anonymkode: 5ed48...0f1

Herregud, snakk om å være mer opptatt av egen autoritet, enn av hvordan de ansatte har det. 

Anonymkode: d4f8c...e1c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er jo ikke flinke hvis de sniker seg unna.

Anonymkode: 766d6...a82

Nei, akkurat. Og det er faktisk sjefen sitt ansvar å gjøre noe med det, ikke lukke øynene for det.

Anonymkode: d4f8c...e1c

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, akkurat. Og det er faktisk sjefen sitt ansvar å gjøre noe med det, ikke lukke øynene for det.

Anonymkode: d4f8c...e1c

At de sniker seg un a arbeid er ok å ta opp, med baksnakking av sjefen er ikke noe jeg bryr meg om, så lenge det skber internt. 

Anonymkode: 5ed48...0f1

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At de sniker seg un a arbeid er ok å ta opp, med baksnakking av sjefen er ikke noe jeg bryr meg om, så lenge det skber internt. 

Anonymkode: 5ed48...0f1

Neivel, men godta at ikke alle synes er OK. Har selv sluttet i jobb på grunn av slike slappfisker av noen sjefer.

Anonymkode: d4f8c...e1c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Neivel, men godta at ikke alle synes er OK. Har selv sluttet i jobb på grunn av slike slappfisker av noen sjefer.

Anonymkode: d4f8c...e1c

Sikkert like greit. Du høres ut som en av dem som ikke tror det er forskjell på en sjef og en mamma. 

Anonymkode: 5ed48...0f1

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert like greit. Du høres ut som en av dem som ikke tror det er forskjell på en sjef og en mamma. 

Anonymkode: 5ed48...0f1

He he, nice!

«Det skal ingenting til for å fornærme meg, og når jeg blir sur, synker jeg selvfølgelig ned på de ansattes nivå, og kanskje enda litt lengre!»

Anonymkode: d4f8c...e1c

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he, nice!

«Det skal ingenting til for å fornærme meg, og når jeg blir sur, synker jeg selvfølgelig ned på de ansattes nivå, og kanskje enda litt lengre!»

Anonymkode: d4f8c...e1c

Her trekker du noen gale sluttninger, men det er helt greit.

Anonymkode: 5ed48...0f1

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her trekker du noen gale sluttninger, men det er helt greit.

Anonymkode: 5ed48...0f1

👍🏻

Anonymkode: d4f8c...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...