Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Da slår magen seg vrang.Hvordan kan det ha seg?Fikk blant annet en tlf ang noe ekkelt og ti minutter etterpå satt jeg på do🤷🏼♀️hva er grunnen egentlig?rare kropper Anonymkode: f2176...2d5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Det parasympatiske nervesystemet (som styrer muskulatur og annet som ikke kan viljestyres, som tarmer feks) påvirkes av stress. Å måtte tisse og/eller bæsje er en klassisk reaksjon på stress. Anonymkode: 3580e...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det parasympatiske nervesystemet (som styrer muskulatur og annet som ikke kan viljestyres, som tarmer feks) påvirkes av stress. Å måtte tisse og/eller bæsje er en klassisk reaksjon på stress. Anonymkode: 3580e...9b2 Og enda verre blir dette når man blir redd for nettopp å fise eller gjøre på seg blandt folk 😅 hvis man blir slik av sosial angst. Anonymkode: 3f3e1...56f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da slår magen seg vrang.Hvordan kan det ha seg?Fikk blant annet en tlf ang noe ekkelt og ti minutter etterpå satt jeg på do🤷🏼♀️hva er grunnen egentlig?rare kropper Anonymkode: f2176...2d5 Jeg får også det. Er det riktig ille, kaster jeg opp, men vanligvis må jeg sette meg på do og kan få fryktelig diaré. Tror det har med adrenalinet å gjøre, eller et annet stresshormon. Den glatte tarmmuskulaturen reagerer spontant. Det er ikke uten grunn at det heter "skite i buksene av skrekk". Soldater og sjøfolk gjorde det når de var i livsfare. Anonymkode: d8dde...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå