Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hvor kan man få hjelp med å få orden på økonomien? Ikke gjeldsordning. Men har mye lån med høye renter. Og ja, jeg vet at jeg har satt meg i den situasjonen selv Anonymkode: b94f6...fd9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Alle kommuner har økonomisk rådgivning som et tilbud til sine innbyggere, det er nav som formidler denne tjenesten. Så ta kontakt med nav og si du ønsker hjelp av en økonomisk rådgiver, så skal de ordne en time for deg. Anonymkode: da8c0...1ab
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle kommuner har økonomisk rådgivning som et tilbud til sine innbyggere, det er nav som formidler denne tjenesten. Så ta kontakt med nav og si du ønsker hjelp av en økonomisk rådgiver, så skal de ordne en time for deg. Anonymkode: da8c0...1ab Hva kan de hjelpe med da? Jeg har kontaktet banken jeg har største lånet i, og har forklart situasjonen. Men ingen hjelp å få der Anonymkode: b94f6...fd9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva kan de hjelpe med da? Jeg har kontaktet banken jeg har største lånet i, og har forklart situasjonen. Men ingen hjelp å få der Anonymkode: b94f6...fd9 Hva er det du vil ha hjelp til da? Anonymkode: 2bd15...49f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva kan de hjelpe med da? Jeg har kontaktet banken jeg har største lånet i, og har forklart situasjonen. Men ingen hjelp å få der Anonymkode: b94f6...fd9 https://www.nav.no/no/person/flere-tema/sosiale-tjenester/okonomisk-radgivning-og-gjeldsradgivning/okonomisk-radgivning-og-gjeldsradgivning#chapter-2 Anonymkode: 88438...fa0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Har du prøvd å refinansiere, evt refinansiere noe av gjelden? Anonymkode: 88438...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå