Gå til innhold

"Gamle" dibbere; hva het hun som hadde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje 4-5-6 barn og bodde i USA? Hun var veldig aktiv her før når min yngste var baby/liten. Han blir straks 15 år nå.

 

 

Anonymkode: 5c850...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Northernlights Skrev alltid så bra. Hun virket veldig flott. Men, husker hun slet litt med mannen? Stemmer det eller husker jeg feil? 

Anonymkode: 84abf...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de "gamle"  med kjente nick er her fortsatt, men under annet nick, eller skriver som anonym. 
Det ble gradvis uutholdelig å alltid få en eller annen stalker etter seg. Elsker Livet kunne ikke svare i en eneste tråd uten å måtte forsvare sin religion. Mamman til Nurket ble kalt alkoholiker bare hun åpnet munnen. Mange andre tilsvarende kampanjer her har gjort at det er umulig å være blant de 20-30 som svarer med nick. For det er noen rasende tastaturkrigere som sitter klare til å trekke fram noen vrengebilder de har etter en diskusjon fra 2009 eller borti der.

Anonymkode: ca645...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange av de "gamle"  med kjente nick er her fortsatt, men under annet nick, eller skriver som anonym. 
Det ble gradvis uutholdelig å alltid få en eller annen stalker etter seg. Elsker Livet kunne ikke svare i en eneste tråd uten å måtte forsvare sin religion. Mamman til Nurket ble kalt alkoholiker bare hun åpnet munnen. Mange andre tilsvarende kampanjer her har gjort at det er umulig å være blant de 20-30 som svarer med nick. For det er noen rasende tastaturkrigere som sitter klare til å trekke fram noen vrengebilder de har etter en diskusjon fra 2009 eller borti der.

Anonymkode: ca645...c11

Det er helt sant. Jeg var er kjent nick, men jeg orker ikke bruke det lenger. Er innom av og til, men ikke så ofte.

 

Anonymkode: a4276...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at jeg har skrevet mest "fornuftige" innlegg her inne og hatt mange gode kommunikasjoner, men jeg ble lei av hetsingen og byttet til et annet nick etterhvert, men nå skriver jeg kun anonymt både pga hets, men også fordi jeg er i mot at alt vi skriver med nick kan hentes opp av andre. Det er en prinsippsak for meg nå, selv om jeg aldri har skrevet noe som ikke tåler dagens lys. Synd, for jeg liker absolutt best at folk skriver med nick.

Anonymkode: d2ad9...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror også at jeg har skrevet mest "fornuftige" innlegg her inne og hatt mange gode kommunikasjoner, men jeg ble lei av hetsingen og byttet til et annet nick etterhvert, men nå skriver jeg kun anonymt både pga hets, men også fordi jeg er i mot at alt vi skriver med nick kan hentes opp av andre. Det er en prinsippsak for meg nå, selv om jeg aldri har skrevet noe som ikke tåler dagens lys. Synd, for jeg liker absolutt best at folk skriver med nick.

Anonymkode: d2ad9...428

Helt enig.
Jeg har skrevet mye med nick, men har nesten sluttet med det. Ikke fordi jeg ikke står for mine meninger, men fordi folk har tendens til å ta én løsrevet påstand fra én tråd og gjenforteller den fritt etter hukommelsen hver eneste gang jeg viser profilbildet her. Uansett hva temaet i diskusjonen er, kan jeg når som helst få sånne rævspark.

Anonymkode: ca645...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden 2005 og kan skrive under på at mye er forandret her siden da ja. Liker de saftige diskusjonene som kan komme nå, men savner samholdet og at alle var en stor vennegjeng før.

Har skiftet nick siden da, poster mest anonymt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange av de "gamle"  med kjente nick er her fortsatt, men under annet nick, eller skriver som anonym. 
Det ble gradvis uutholdelig å alltid få en eller annen stalker etter seg. Elsker Livet kunne ikke svare i en eneste tråd uten å måtte forsvare sin religion. Mamman til Nurket ble kalt alkoholiker bare hun åpnet munnen. Mange andre tilsvarende kampanjer her har gjort at det er umulig å være blant de 20-30 som svarer med nick. For det er noen rasende tastaturkrigere som sitter klare til å trekke fram noen vrengebilder de har etter en diskusjon fra 2009 eller borti der.

Anonymkode: ca645...c11

Hepp-hepp og skål 😂😂😂

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kranglesiden.... der alle kranglet, men likevel var venner

Anonymkode: 56f9e...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg savner kranglesiden.... der alle kranglet, men likevel var venner

Anonymkode: 56f9e...a16

Kranglesiden, også kjent som hage-dessert-bøker-siden 😊

Anonymkode: 676c8...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kranglesiden, også kjent som hage-dessert-bøker-siden 😊

Anonymkode: 676c8...213

Da den var den eneste siden man kunne være anonym, og alle «dibbere» svarte med nick og var enige om alt

Anonymkode: 56f9e...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange av de "gamle"  med kjente nick er her fortsatt, men under annet nick, eller skriver som anonym. 
Det ble gradvis uutholdelig å alltid få en eller annen stalker etter seg. Elsker Livet kunne ikke svare i en eneste tråd uten å måtte forsvare sin religion. Mamman til Nurket ble kalt alkoholiker bare hun åpnet munnen. Mange andre tilsvarende kampanjer her har gjort at det er umulig å være blant de 20-30 som svarer med nick. For det er noen rasende tastaturkrigere som sitter klare til å trekke fram noen vrengebilder de har etter en diskusjon fra 2009 eller borti der.

Anonymkode: ca645...c11

Ja, men det er også bra at folk skriver som anonym, for da må de faktisk prestere noe for å bli hørt. 

Slik det er i dag, så er det flere med nick, som skriver det reneste piss, men som får oppslutning likevel, av rent nostalgiske grunner. 

Anonymkode: d586c...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det er også bra at folk skriver som anonym, for da må de faktisk prestere noe for å bli hørt. 

Slik det er i dag, så er det flere med nick, som skriver det reneste piss, men som får oppslutning likevel, av rent nostalgiske grunner. 

Anonymkode: d586c...df6

Det der er faktisk et poeng. Da jeg var aktiv her inne fikk jeg alltid drøssevis av svar, uansett hva jeg skrev om. Nå som jeg er anonym kan jeg oppleve å ikke få svar i det hele tatt. Samtidig synes jeg dette er bedre, for jeg slipper alle mulige merkelige beskyldninger om alt mulig fra folk her inne som innbilte seg at de kjente meg bare fordi de kjente nicket mitt og så svarene mine, uten å forstå at man ikke får vist hele personligheten sin på den måten.

Anonymkode: a4276...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det er også bra at folk skriver som anonym, for da må de faktisk prestere noe for å bli hørt. 

Slik det er i dag, så er det flere med nick, som skriver det reneste piss, men som får oppslutning likevel, av rent nostalgiske grunner. 

Anonymkode: d586c...df6

Sånn er jeg i det virkelige livet også. Hvis venninnen min mener noe, svarer jeg på en helt annen måte enn hvis fru Hansen borti gata snakker eller hvis en tilfeldig kunde i butikken snakker til meg over potetbingen. Jeg svarer venninnen min fordi jeg har en relasjon til henne. Du kan kalle det nostalgi eller du kan kalle det å bry seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er faktisk et poeng. Da jeg var aktiv her inne fikk jeg alltid drøssevis av svar, uansett hva jeg skrev om. Nå som jeg er anonym kan jeg oppleve å ikke få svar i det hele tatt. Samtidig synes jeg dette er bedre, for jeg slipper alle mulige merkelige beskyldninger om alt mulig fra folk her inne som innbilte seg at de kjente meg bare fordi de kjente nicket mitt og så svarene mine, uten å forstå at man ikke får vist hele personligheten sin på den måten.

Anonymkode: a4276...8d2

Jepp!

Og som en som ikke legger hele mitt sosiale liv inn i et forum, men er her fordi jeg liker å lære ting og få nye synspunkt, så er det helt klart også mye flere interessante og gjennomtenkte innlegg fra anonyme brukere. Har etterhvert blitt vant med å bare overse de som skriver med nick og lese de anonyme innleggene i stedet. 

Det finnes selvfølgelig noen av de som skriver anonymt, som kun er ute etter å terge. Så helt vanntett er ikke den metoden.

Men da kan du i alle fall anta at innleggene dine blir sett og lagt merke til, selv om det ikke er like mye oppstyr som før :) 

Anonymkode: d586c...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp!

Og som en som ikke legger hele mitt sosiale liv inn i et forum, men er her fordi jeg liker å lære ting og få nye synspunkt, så er det helt klart også mye flere interessante og gjennomtenkte innlegg fra anonyme brukere. Har etterhvert blitt vant med å bare overse de som skriver med nick og lese de anonyme innleggene i stedet. 

Det finnes selvfølgelig noen av de som skriver anonymt, som kun er ute etter å terge. Så helt vanntett er ikke den metoden.

Men da kan du i alle fall anta at innleggene dine blir sett og lagt merke til, selv om det ikke er like mye oppstyr som før :) 

Anonymkode: d586c...df6

Finnes det noen gjennomtenkte og interessante innlegg fra nickbrukere da? Eller er de kun folk som legger hele sitt sosiale liv inn i et forum og som ikke liker å lære noe nytt og få nye synspunkt? I min verden finnes nyanser. Det er mange fornuftige som skriver anonymt, og det er mange som skriver med nick som har fornuftige meninger. Og det er noen både anonyme og nickbrukere som mest av alt vil skape temperatur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her lenge. Eldste barnet mitt flytter hjemmefra til sommeren, også har jeg fått flere barn siden, så jeg har liksom blitt her :)

Men jeg skriver aldri med nick lenger, flere år siden jeg gjorde det...

Anonymkode: 90458...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...