Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Vi har billetter til Spania 17. juli. Det er uaktuelt å reise ned i sommer, og jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre. Norwegian sier nå at jeg kan omgjøre billettene til cashpoints, men hvis flyet blir kansellert får jeg pengene tilbake. Skal man gamble på at det ikke blir noen flyvninger eller bare ta cashpoints nå for å ikke miste alt? Ser at man fra 1. juli kan booke igjen til Spania til tross for anbefalingene til myndighetene. Hva gjør dere andre som sitter med billetter dere ikke skal bruke? Anonymkode: ca4ff...f8a
gresskar Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Lurer på det samme. Har billetter til London i starten av August. Cashpoints er jo greit så lenge man vet man skal reise senere en gang, men er jo litt i tvil om Norwegian overlever som firma. Om de ikke gjør det, er jo Cashpoints tapt. Men på en annen side, så er det ikke sikkert de får råd til å betale alle tilbake heller... Vanskelig 😕
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 11 minutter siden, gresskar skrev: Lurer på det samme. Har billetter til London i starten av August. Cashpoints er jo greit så lenge man vet man skal reise senere en gang, men er jo litt i tvil om Norwegian overlever som firma. Om de ikke gjør det, er jo Cashpoints tapt. Men på en annen side, så er det ikke sikkert de får råd til å betale alle tilbake heller... Vanskelig 😕 Vi skulle reist i påsken også, og der har jeg nå fått penger igjen. Men da var på en måte alt stengt og man visste at man uansett ikke kunne dra. Nå er alt så uvisst mtp om man får penger tilbake eller ei. Vanskelig å vite hva man bør gjøre 🤔 Anonymkode: ca4ff...f8a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Så lenge reiserådet for landet gjelder på reisetidspunktet så har du vel rett på å få pengene tilbake. (Om ikke av flyselskapet, så fra forsikringsselskapet) Anonymkode: 77136...7d1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Jeg tror mine penger er tapt. Norwegian fly via My Trip. Funnet ut i etterkant at My Trip var beryktet før korona. Så dermed ingen tro på at de betaler tilbake. Norwegian betaler de, ikke meg. Anonymkode: 9ef70...97b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Min flight ble kansellert, men jeg velger uansett å ta imot cashpoints fremfor å få refusjon. Kommer nok til å ville fly med Norwegian igjen på et senere tidspunkt uansett. Vil ikke at de skal gå konkurs heller, så da velger jeg å avstå fra refusjon. Anonymkode: 37551...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå