Gå til innhold

Lei meg og demotivert ang slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 5 kg, men ser det ikke. Merker det kanskje litt på klærne, men det er jammen ikke mye 😔

Måtte få det ut! 

Anonymkode: d7dc9...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært superflink!!!!!! Motivasjonsboost: gå inn på kjøkkenet og samle sammen varer som tilsammen blir 5 kg. eks 2 kg hvetemel, 1 kg sukker, 1 pakke smør, en pakke melis, 1 liter melk. Still opp på bordet, og tenkt..DET trenger jeg ikke lenger å bære rundt på kroppen min :)

Lykke til med videre slanking, begynte i går selv, og skal ned rundt 10 kg. Smalhans frem til 1.7, så får jeg se hvor mye jeg har klart til da :)

Anonymkode: 16b83...231

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har vært superflink!!!!!! Motivasjonsboost: gå inn på kjøkkenet og samle sammen varer som tilsammen blir 5 kg. eks 2 kg hvetemel, 1 kg sukker, 1 pakke smør, en pakke melis, 1 liter melk. Still opp på bordet, og tenkt..DET trenger jeg ikke lenger å bære rundt på kroppen min :)

Lykke til med videre slanking, begynte i går selv, og skal ned rundt 10 kg. Smalhans frem til 1.7, så får jeg se hvor mye jeg har klart til da :)

Anonymkode: 16b83...231

Tusen takk for motivasjonsinnlegget ditt 😊

Ser jo sånn at det er ganske mye sånn ogg glad for å slippe å bære rundt på det. 

Takk for det. Bare til å fortsette her 😊 Masse lykke til til deg og 😊 Stå på. 

Skrevet

Bruk målebånd. Ikke vei deg. 

Skrevet

5 kilo er en størrelse. Det må du merke på klærne. At folk ikke ser det er ikke så rart, fordi folk bryr seg mye mindre om hvordan du ser ut og hva du veier enn du gjør. Skaff deg hjelper, en person som du rapporterer til en gang i uka om hvordan det går med deg, og som du kan snakke med når du har det vanskelig. Ikke gi opp, du er flink, du har tatt tak i noe vanskelig og du prøver å bedre livet ditt ved å gå ned i vekt. Stå på videre du fortjener å endre livet ditt. 

Anonymkode: e57b5...fa6

Skrevet
16 minutter siden, Frulakris skrev:

Bruk målebånd. Ikke vei deg. 

Tenker at det hadde gjerne vært en ide. Takk 😊

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

5 kilo er en størrelse. Det må du merke på klærne. At folk ikke ser det er ikke så rart, fordi folk bryr seg mye mindre om hvordan du ser ut og hva du veier enn du gjør. Skaff deg hjelper, en person som du rapporterer til en gang i uka om hvordan det går med deg, og som du kan snakke med når du har det vanskelig. Ikke gi opp, du er flink, du har tatt tak i noe vanskelig og du prøver å bedre livet ditt ved å gå ned i vekt. Stå på videre du fortjener å endre livet ditt. 

Anonymkode: e57b5...fa6

Tusen takk for tipset ditt og motiverende innlegge 😊 Kanskje jeg skulle spurt en god venninne av meg. Ja, merker det litt på klærne, men hadde håpt å sett det bedre. Håper det kommer for har en del til jeg skal ned. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tipset ditt og motiverende innlegge 😊 Kanskje jeg skulle spurt en god venninne av meg. Ja, merker det litt på klærne, men hadde håpt å sett det bedre. Håper det kommer for har en del til jeg skal ned. 

Hvis du skal ned en de, så vil du nok ikke merke 5 kilo så godt, men det kommer, ikke gi opp. Bare hold deg på den veien du er på nå, du har startet kjempebra.

Anonymkode: 4ea0c...aae

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skal ned en de, så vil du nok ikke merke 5 kilo så godt, men det kommer, ikke gi opp. Bare hold deg på den veien du er på nå, du har startet kjempebra.

Anonymkode: 4ea0c...aae

Tusen takk 😊 Ja, håper det kommer etterhvert. Skal ikke gi opp her. Har en vei å gå, men det er verdt det for trivselen og helsen. 

Skrevet

Du er flink som har tatt tak og kommet i gang! 5 kilo er jo en flott start. Nå vet jeg ikke hva du veier, men jo mer du veier i utgangspunktet, desto mindre syns kiloene mens du går ned.

Jeg har nettopp gått ned fra 79 til 72 og føler meg absolutt bedre, men noe voldsomt vekttap er det jo ikke. Ingen har kommentert det. Jeg vil gjerne ned 7-8 kilo til (er 172 cm), og trøster meg med at for hver kilo fra nå av syns det bedre. Husker da jeg var ung og slank at jeg kunne se tydelig forskjell på 60 og 58, f.eks. Men når jeg tenker meg om, var det nok ikke så mange andre enn meg selv som så det 😄

Men føler med deg, jeg er også umotivert nå, siden vekta nesten har stått stille i en måned. Prøver å tenke at det er bra at det går langsomt, siden det øker sjansen til å holde vekta i etterkant. Hva er målet ditt, er det mye du vil ned? 

Anonymkode: 5c342...af7

Skrevet

Kjenner mange som har slanket seg lenge, så falt de tilbake fordi de ikke syntes de merket det nok. Helt til selvforaktet ble stort nok og de sluttet ikke bare fordi de ikke SÅ det. Å merke det på klærne må være godt nok? Bare fortsett jobben :) dette er ikke gjort på en dag

Anonymkode: bec03...3f4

Skrevet

Takker for motiverende innlegg her. Hjalp 😄 

Skal ikke gi opp nå. Er i gang og får være glad for de ting jeg merker selvom jeg ikke ser det enda. Vil ihvertfall ned 10 kg til så får jeg se da. 

Så godt med sånne forum man kan få litt tips og backup ❤️

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Har gått ned 5 kg, men ser det ikke. Merker det kanskje litt på klærne, men det er jammen ikke mye 😔

Måtte få det ut! 

Sutring innlegg, stakkars deg da 😲

Anonymkode: 95c1d...34f

Skrevet

Jeg har gått ned 7 kg siden jeg startet, HI. Merket egentlig ikke så mye etter 5 kg jeg heller, mest at buksene ble bittelitt ledigere (men ikke mye). Etter de to siste kiloene så merker jeg plutselig stor forskjell. Plutselig passer gamle bukser og topper, og nå ser jeg at det har skjedd en endring også :)

Vil gjerne ned 3-4 kg til, hvis kroppen samarbeider.

I dag har jeg vært ute på en lang tur, og har også løpt i trapper. Og nå merker jeg at jeg er blitt sterkere og at det er litt mer form på baken også ;)

Bare å fortsette, så kommer resultatene, Hi :)

Anonymkode: 0dc03...cfe

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gått ned 7 kg siden jeg startet, HI. Merket egentlig ikke så mye etter 5 kg jeg heller, mest at buksene ble bittelitt ledigere (men ikke mye). Etter de to siste kiloene så merker jeg plutselig stor forskjell. Plutselig passer gamle bukser og topper, og nå ser jeg at det har skjedd en endring også :)

Vil gjerne ned 3-4 kg til, hvis kroppen samarbeider.

I dag har jeg vært ute på en lang tur, og har også løpt i trapper. Og nå merker jeg at jeg er blitt sterkere og at det er litt mer form på baken også ;)

Bare å fortsette, så kommer resultatene, Hi :)

Anonymkode: 0dc03...cfe

Så kjekt å lese. Håper fra nå og utover jeg merker mer. 

Flink du har vært 😊 Takk for det og det samme til deg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...