Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Det er aldri noen av mine nærmeste som lurer på hvordan jeg har det, det føles som om alle bare et opptatt av hvilken nytte jeg har for dem. Anonymkode: b057b...804
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hvordan har dine relasjoner gått så galt, da? Har du kommet i skade for å ha en selvutslettende atferd som de utnytter? Anonymkode: e287b...ed2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har dine relasjoner gått så galt, da? Har du kommet i skade for å ha en selvutslettende atferd som de utnytter? Anonymkode: e287b...ed2 Nei, ikke generelt tror jeg. Men har tenåringsbarn som synes de burde få mer service uansett hvor mange nei de får, syke foreldre med plager de vil snakke om og behov foren del hjelp, og en kjæreste som blir fornærmet om jeg ikke setter av mye tid til ham og kos i helgen. Han vokste opp med en deltidsarbeidende mor som elsket å lage kos i hjemmet, og det hadde jeg tid til da vi møttes, men ikke nå lengre. Da jeg kom inn på deltidsmaster nylig, var både barnas og hans reaksjon at jeg ikke kom til å få tid til dem lengre og at jeg ikke burde begynne. Det er det jeg mener. Ingen bryr seg om meg og hva som er bra for meg, bare om hvorvidt jeg er tilgjengelig for å dekke deres behov. Anonymkode: b057b...804
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke generelt tror jeg. Men har tenåringsbarn som synes de burde få mer service uansett hvor mange nei de får, syke foreldre med plager de vil snakke om og behov foren del hjelp, og en kjæreste som blir fornærmet om jeg ikke setter av mye tid til ham og kos i helgen. Han vokste opp med en deltidsarbeidende mor som elsket å lage kos i hjemmet, og det hadde jeg tid til da vi møttes, men ikke nå lengre. Da jeg kom inn på deltidsmaster nylig, var både barnas og hans reaksjon at jeg ikke kom til å få tid til dem lengre og at jeg ikke burde begynne. Det er det jeg mener. Ingen bryr seg om meg og hva som er bra for meg, bare om hvorvidt jeg er tilgjengelig for å dekke deres behov. Anonymkode: b057b...804 Men på hvilken måte svarer du på det, da? Har det f eks falt deg inn å si "ja, nå blir det mindre tid til at jeg duller med dere, og det er helt bevisst. Jeg har dullet lenge med dere, og nå er det min tur til å få litt ekstraservice. Du, for eksempel (her peker du på tenåring nr 1) kan nå rydde av bordet og sette i oppvaskmaskinen, mens du (pek på nr 2) kan henge opp det tøyet som er nyvasket. For nå trenger jeg en kopp kaffe og en time i sofaen." Anonymkode: e287b...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå