Gå til innhold

Eggløsning


Maalin

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg trenger litt råd, Mensen er uteblitt i 8 dager! Har tatt graviditetstest, men den var negativ! Mulig jeg testa for tidlig! Men jeg hadde eggløsning den 15 mai. Har regelmessig syklus! Tok en eggløsningtest i går ( clearblue) det ble smilefjes 😊 Er det noen som har opplevd det? Og fått positiv g.test etterpå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Jeg fikk positiv test etter IKM dagen. Er du 100% sikker på at du hadde eggløsning 15.mai?

Ja, tok en test i dag! Syns jeg ser to streker, men tenkte å ta en test til om et par dager 

AE1F0072-09A9-4822-80E2-CEC695C5A19B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 11.48, Maalin skrev:

Ja, tok en test i dag! Syns jeg ser to streker, men tenkte å ta en test til om et par dager 

AE1F0072-09A9-4822-80E2-CEC695C5A19B.jpeg

Jeg ser også streken! Har du tatt en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 11.48, Maalin skrev:

Ja, tok en test i dag! Syns jeg ser to streker, men tenkte å ta en test til om et par dager 

AE1F0072-09A9-4822-80E2-CEC695C5A19B.jpeg

Ser strek ja! Men kanskje litt for svak til å være 8 dager over ikm? Sikker på at du ikke hadde eggløsning senere enn du trodde? Selvom du får positiv el-test så kan det være at egget ikke slipper likevel eller at det tar lenger tid før det slipper.. men vanlig å få positiv el-test når du er gravid og vil si at den testen der er svak positiv! Ta en til i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...