Gå til innhold

Palmes drapsvåpen funnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«drapsvåpenet som drepte Olof Palme»

NRK, da...

Anonymkode: d216f...780

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«drapsvåpenet som drepte Olof Palme»

NRK, da...

Anonymkode: d216f...780

Den reagerte jeg også på. Ridende rytter til hest.

Anonymkode: 94ca5...b4b

Skrevet

Ja... hva skal en si... dere to som har svart har tydeligvis fått med dere det vesentlige i saken...

Anonymkode: 6093d...85e

Skrevet

Det var på tide! Den saken må få en avslutning

Anonymkode: 630eb...119

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var på tide! Den saken må få en avslutning

Anonymkode: 630eb...119

Den vil aldri få en avslutning. I følge noen som står meg nær som bodde i Sverige på den tiden så hatet så godt som hele Sverige Palme. Palme forsøkte å innføre kommunisme i Sverige. Palme støttet til og med kommunistene i Vietnam, når USA forsøkte å opprettholde demokratiet i Vietnam. Jeg tror ikke folk forstår hvor voldsomt folk led under Palme og hvor enormt hatet han var av svenskene. Det er så enormt mange som kan ha drept Palme. Folket var lei av han og hans kommunistiske regime.

Anonymkode: 9f50f...887

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den vil aldri få en avslutning. I følge noen som står meg nær som bodde i Sverige på den tiden så hatet så godt som hele Sverige Palme. Palme forsøkte å innføre kommunisme i Sverige. Palme støttet til og med kommunistene i Vietnam, når USA forsøkte å opprettholde demokratiet i Vietnam. Jeg tror ikke folk forstår hvor voldsomt folk led under Palme og hvor enormt hatet han var av svenskene. Det er så enormt mange som kan ha drept Palme. Folket var lei av han og hans kommunistiske regime.

Anonymkode: 9f50f...887

«Jeg tror ikke folk forstår hvor voldsomt folk led under Palme, og hvor enormt hatet han var av svenskene.»

Herregud, her er det du som har latt deg helt forføre av en eller to du kjenner i Sverige.

Palme ble to ganger valgt som statsminister ved demokratisk valg.

Ja, han var definitiv upopulær blant mange. Men å si at det svenske folk «led voldsomt», som om han var en selvutnevnt tyrann som kom til makten ved et kupp og lot folk sulte og miste barna sine til slavearbeid, får deg bare til å høres mindre opplyst ut. 

Anonymkode: d216f...780

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Jeg tror ikke folk forstår hvor voldsomt folk led under Palme, og hvor enormt hatet han var av svenskene.»

Herregud, her er det du som har latt deg helt forføre av en eller to du kjenner i Sverige.

Palme ble to ganger valgt som statsminister ved demokratisk valg.

Ja, han var definitiv upopulær blant mange. Men å si at det svenske folk «led voldsomt», som om han var en selvutnevnt tyrann som kom til makten ved et kupp og lot folk sulte og miste barna sine til slavearbeid, får deg bare til å høres mindre opplyst ut. 

Anonymkode: d216f...780

Trump er og valgt, bare så det er sagt.

Anonymkode: 2c295...a44

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trump er og valgt, bare så det er sagt.

Anonymkode: 2c295...a44

Var det noen som ikke har fått med seg det?

Ser rett og slett ikke helt vitsen med å diskutere verken politikk eller historie med noen som kun er interessert i å komme med smart-ass one-liners, uten noe egentlig innhold. 

Anonymkode: d216f...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...