Gå til innhold

Abort for 7-8 uker siden, og blør fortsatt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisan, for 7-8 uker siden hadde jeg en medisinsk hjemmeabort. Den første uken etter aborten blødde jeg litt, ca som en vanlig mensen. Men etter det har jeg blødd hver eneste dag. Kommer "rester"/klumper. På et tidspunkt kunne jeg blø så mye at jeg måtte skifte bind/tampong veldig ofte, og våknet stort sett med blod overalt. For ca 2 - 3 uker siden fikk jeg nok mensen, og da blødde jeg kjempe kraftig, og mye. De siste 2-3 dagene har det vært lite, men nå i dag kom det masse igjen, og en del klumper. Er dette noe jeg burde ringe sykehuset som ordnet med aborten om? Eller er det ganske vanlig? Har litt legeskekk, så vil helst unngå unødvendige turer dit 🤔

Anonymkode: e9ab1...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ringe avdelingen og spørre. Kan hende du har rester igjen i livmoren, og det MÅ behandles. 

Anonymkode: b3c70...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte, men da får jeg gjøre det i morgen, da 🤔😬

Anonymkode: e9ab1...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg, det blødde masse samme uka og det viste seg at ikke alt var fjernet. De måtte gå inn kirurgisk. Men i etterkant av det kirurgiske inngrepet har jeg også blødd ekstremt mye, først uten grunn, så ifbm mensen. Store mengder og klumper av koagulert blod. Så tydelig at det satte i gang noe.. Uansett: sjekk det! Farlig om det ligger rester der.

Anonymkode: d5023...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da ringer jeg dem i dag! Så får man ta det derfra.

Anonymkode: e9ab1...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset i dag. Var visst en del rester igjen, så fikk time til utskraping. Vel, godt jeg fikk somlet meg til å dra, til tross for legeskrekk 🏆

Anonymkode: e9ab1...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var på sykehuset i dag. Var visst en del rester igjen, så fikk time til utskraping. Vel, godt jeg fikk somlet meg til å dra, til tross for legeskrekk 🏆

Anonymkode: e9ab1...3fd

Anonymkode: 88ff5...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...