Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg er sliten hele tiden. Det ligger liksom som et seigt lag over meg til enhver tid. Jobber 100 %, men jeg blir vanvittig sliten av det, og har ikke overskudd til noe annet. Ofte er det veldig tøft å gjennomføre arbeidsoppgavene, og alt «ekstra» (som møter etter ordinær arbeidstid) føles nesten uoverkommelig. Nå har jeg fått beskjed om at jeg må ta en del arbeidsoppgaver på sparket til høsten, og jeg får nesten panikk av å tenke på det. Vet at det burde være helt overkommelig, men jeg vet faktisk ikke om jeg vil klare det. Jeg har ikke en stressende hverdag. Har en tenåring hos meg annenhver uke, og det går veldig fint. Men jeg har veldig mange stressende år bak meg, der jeg har opplevd ganske mye psykisk tøft. Kan det være dette som henger igjen? Vil så gjerne være aktiv og energisk, men klarer det ikke. Har tatt masse fysiske tester, det er ikke noe galt. Anonymkode: ec45b...de0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Kanskje du har fatigue? Anonymkode: 4898e...ff8
Himmel og hav Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Har du sjekket jernlagre, blodprosent, vitaminmangel ol? Greit å sjekke ut sånt. Jernmangel f.eks kan gjøre at det føles som du vasser i sirup med blylodd på armene og helhjelm på hodet.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 59 minutter siden, Himmel og hav skrev: Har du sjekket jernlagre, blodprosent, vitaminmangel ol? Greit å sjekke ut sånt. Jernmangel f.eks kan gjøre at det føles som du vasser i sirup med blylodd på armene og helhjelm på hodet. Ja, har sjekket alt det der og mye mer til flere ganger i løpet av de siste årene. Hadde jernmangel en gang, men tok piller i noen måneder og det ble normalt igjen. Merker ingen forskjell. Anonymkode: ec45b...de0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Allergi. Det er mitt hovedsymptom. Prøvd allergimedisiner? Anonymkode: 28751...0a0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Jeg hadde det akkurat sånn, i tillegg til hodepine og hoven følelse i øynene. Jeg kuttet karbohydrater og innførte 16/8 faste ( spise mellom 11 og 19 Jeg er et helt annet menneske og har fått tilbake energien. Anonymkode: 0427f...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå