Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Kontrakten i huset er snart over om 6 måneder, og vesla har fått plass i nærmeste barnehage her jeg bor nå. Men problemet er at vi her hjemme skal flytte om ikke lenge 15 kilometer unna. Og eventuelt søke nærmeste barnehage der vi skal bo og spør barnevernet om hjelp til prioterings plass så barnet får plass. Vil barnevernet ta det som negativt om jeg sier opp plassen hun har fått nå? siden vi skal flytte? Muligheten min til og levere barnet i barnehagen der vi skal flytte blir ganske vanskeligt siden jobben min ligger bare 5 kilometer der jeg skal flytte og blir 2-3 buss turer fram og tilbake. Anonymkode: 01f41...b40
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Regner med du spør fordi dere allerede får hjelp av barnevernet. Det er fornuftig å bytte barnehage nå før oppstart i stedet for senere. Det vil jo også bli mindre belastning på deg mtp jobb og levering. Når det er sagt ville jeg forsikret meg om at de har plass til henne i den bhg du tenker å bytte til. Jeg ville derfor luftet det for barnevernet før du sier opp plassen så du ikke plutselig står uten barnehageplass. Anonymkode: 87725...e04
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Barnevernet hjelper vanligvis ikke med slike ting, men dere er kanskje innunder dem fra før og får hjelp? Jeg ville heller ikke sagt opp den plassen du har fått i tilfelle det ikke er plass i den du ønsker, om det er fullt der så er det fullt der og da risikerer du å stå uten plass... Anonymkode: 073dd...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå