Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har 50% fast stilling på et sykehjem. Rett før koronaen brøt ut på det verste sendte jeg inn en søknad som tilkallingsvikar på et familievernsenter. Virker veldig spennende. Hørte ikke mer før for to uker siden. Var på intervju og fikk jobben. Ble veldig glad da jeg har ønsket å jobbe der lenge. Hørte med min leder ang dette å jobbe en plass til mtp smitte. Hun var ikke positiv for å si det sånn. Hun ville helst ikke at vi jobber flere steder pga risiko for smitte. Hun syns det var for tidlig osv. Men, kunne ikke nekte meg og det var ikke noe forbud. Hun kunne heller ikke øke stillingen min. Det er ingen påvist smittede i min kommune. I den kommunen jeg kan få jobbe i er det påvist pr. nå én smittet. Hva hadde dere gjort? Jeg blir litt stressa av dette kjenner jeg. Anonymkode: 60660...a88
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hadde tatt jobben siden hun ikke kan gi deg større stilling. Du blir jo ikke noe mer smitta på ny jobb enn det du gjør i butikken skulle en tro.. Anonymkode: 20569...188
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Jeg hadde tatt jobben. Sier som hun over, om du jobber, er på butikken, fotballtrening eller begravelse spiller da ingen rolle, blir du smittet så blir du smittet. Anonymkode: 458ac...300
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Ja, dere hadde det? Jeg ble så superstressa av lederen min som var så negativ. Er redd for å gjøre noe galt. Samtidig så trenger og har lyst på jobben. Hi Anonymkode: 60660...a88
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, dere hadde det? Jeg ble så superstressa av lederen min som var så negativ. Er redd for å gjøre noe galt. Samtidig så trenger og har lyst på jobben. Hi Anonymkode: 60660...a88 Jeg hadde sagt ja. Hun kan ikke nekte deg å ta så mye jobb du bare kan få. Det var du som skrev en annen tråd om det samme? Om at sjefen din ikke ønsker å miste deg? Anonymkode: c9f84...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå