Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Hei. Mannen og ungene har lyst til å telte litt i sommer, vi skal til vestlandet. Jeg er ikke en veldig telt person pga det sanitære😂har ibs og sliter da med magen (diaré) ofte. Men skal jo klare en natt eller to. Men det jeg er mest "redd" for er det åsove i telt, ikke ha vindu å se ut av, høre alle lyder utenfor, på en måte å ikke ha kontroll over hva som er der,,veit det høres helt sykt ut,men..jeg er en litt sånn husredd person, så ligger nok der. Ser jo for meg at det kommer folk å dreper oss osv..kjære..er det mulig😂 Flere som er sånn og hva hjelper? Anonymkode: 04a1e...078
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Kjøp et hustelt med vinduer da vel? Det er vinduer i teltet vårt... Nå er ikke jeg redd for folk "med kjøttøks" på en campingplass, men det er flere glidelåser man må gjennom før man kommer inn i sovedelen så jeg ville hørt en inntrenger før de sto over meg Anbefaler deg ikke å reise med hund da, det var et mareritt med den hunden vi hadde før. Vi tenkte den skulle sove så godt mellom oss inne i teltet, men den satt og knurret på alle lyder hele natta og var helt utslitt når morgenen kom. Du er vel litt som den hunden du da, tror at alle som går forbi er en potensiell trussel, og det er mange som går forbi en julinatt på campingplass, hehe. Anonymkode: 6779f...964
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Velg en natt det ikke er fare for regn og dropp hele teltet. Da har du god kontroll. Anonymkode: 9ac6c...863
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Kanskje litt mye å drasse med seg et hustelt når vi skalgå litt i fjellet..hehe.. Nei, hund har vi ikke lenger, så den er grei. Ja, det var denne personen med kjøttøksa da😂den kan jo bare hogge seg gjennom duken så spiller ingen rolle hvor mange glidlåser det er..🙈 Vi skal ikke på campingplass, men i fjellheimen. Men ja, kanskje droppe hele telte. Takk dere😊 Anonymkode: 04a1e...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå