Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg føler meg så bra. Gått uten medisinering hele livet og er snart 30. Men begynt å gruble på noe nytt. Er så redd for at hjernen alltid vil prøve å komme seg tilbake til det kjente. Jeg er grunnleggende depressiv. Har Dystymi men denne kan behandles. I tillegg har jeg adhd. Adhd medisin er det jeg står på og denne tok vekk depresjonen og den dårlige konsentrasjonen. Men jeg er bare livredd for at jeg skal bli den gamle meg igjen. Tenk om jeg til slutt ikke evner å kjenne glede og motivasjon. Hvis kroppen min faktisk produserer for lite dopamin og/eller serotonin naturlig og kanske pga medisinen presses dette så mye at hjernen til slutt ikke får igjen noe på lager og jeg blir mer ødelagt enn jeg har vært noen gang. Har det bra, men blir så irritert på den dårlige kvaliteten på hjernen. Blir nesten sint på hjernen for at den ikke vil være fungerende Anonymkode: 96190...540
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hæ, står du på medisin eller gjør du ikke? Jeg tenker at veldig mange kronikere trenger medisin, datteren til venninnen min har diabetes, kjæresten til sønnen min har epilepsi, tanten min går på blodfortynnende etter et hjerneslag, en nabo på allergi og astmamedisin osv osv osv Det er vel ikke annerledes for deg enn for alle andre kronikere, man trenger medisiner for en tilstand og tar det. Anonymkode: fa361...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå