Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 I dag har jeg på en hvit topp. I sta så jeg ned på meg og der var det masse kaffeflekker nedover gitt! Jeg har slitt hele livet! Hvorfor klarer jeg ikke la være å søle? Det kjennes som et handicap for meg. Andre bærer elegant og holder klærne sine fine. Og ikke si at jeg skal bruke sånn lokk på; har brukt det og, men da lekker det likevel under og det renner nedover håndleddet mitt og det blir sånn kaffeparfyme til slutt! Anonymkode: ad181...33e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Haha, jeg anser meg selv som rimelig vellykket, men jeg søler da, jeg òg. Anonymkode: 1deda...b18
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har det som deg. Klønete, medfødt. Vi burde starte klubb. Anonymkode: c29a8...965
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Du er vel en grisekopp da.... Anonymkode: 164fe...ade
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Er ikke sååååå klønete slik at alt jeg tar i eller gjør blir ødelagt osv. Men dette med kaffe er som en forbannelse på meg. Har blitt litt «ertet» Husker ikke hva ei kalte det, men det er noen av oss som har faste ting vi alltid er uheldige med. Jeg har det med kaffe. Mamma har det med elektriske ting(mobil) osv. Anonymkode: ad181...33e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Jeg er klønete, og griser mye. Prøver å skjerpe meg, men er liksom uheldig hele tiden. Begge mine voksne ungdommer er like desverre. Det er plagsomt for oss alle. Anonymkode: e51a4...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå