Gå til innhold

Trafikk og bilkjøring


blondietrine89

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Noen som har tips til hvordan man kan mentalt innstille seg til en kjøretime? Hvordan kan man øve/ manne seg opp til kjøretimen? Hjelper det å repetere teori for føle seg sikker kanskje? slik at jeg kan forklare hvorfor jeg gjør som jeg gjør? Sikker ikke dumt... 

Jeg får alltid utrolig nedtur når jeg ikke klarer å kjøre perfekt, eller gjør en feil... For meg er det faktisk helt krise. Det føles slik.

Men jeg vil ikke gi opp fordi jeg trenger å kjøre til jobb slik samfunnet er nå og pga avstand til jobb.. Har lyst til å gi opp. Jeg synes det blir alt for mye noen ganger når jeg står i et kryss. Stresser noe sinnsykt og prøver å være bra nok. Har ikke øvelseskjørt nok i forhold til det som er anbefalt, så er fortsatt innenfor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flaut at jeg ikke har kjørt opp enda. I denne alderen s¨å føler du at du henger veldig lenge etter familie, venner og kamerater. Det er ingen som kan hjelpe meg heller, og det blir dyrt. Men jeg må...

Kan nevne at ingen av mine venner, familie eller kamerater bor her. Har bare folk på jobb- som ikke gidder å involvere meg i livet deres på den måten selvsagt.

Endret av blondietrine89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...