Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Jeg har deltidsstilling på et sykehjem. Nå har jeg fått jobb som tilkallingsvikar på en plass jeg har hatt lyst til å jobbe lenge. En slags barnevernsinstitusjon. I disse koronatider må jeg finne ut av hvordan min nåværende arbeidsplass stiller seg til at jeg jobber et annet sted i tillegg mtp evt smitte. Det er to forskjellige kommuner, men nesten ingen påvist smittede. Jeg ønsker ikke å spørre avdelingslederen min om dette da jeg er redd hun kommer til å være negativ uansett pga at hun ikke vil "miste" meg. Så jeg har sendt mail til kommuneoverlegen, men har ikke fått svar. Hva gjør jeg nå? Hvem kan jeg spørre? Anonymkode: e5df9...1bd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Når sendte du Mail? Ring kommunelegen er mitt forslag. Anonymkode: dd0a4...e7f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når sendte du Mail? Ring kommunelegen er mitt forslag. Anonymkode: dd0a4...e7f Litt over en uke siden jeg sendte mail. Bør ringe da, kanskje? Anonymkode: e5df9...1bd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Har du ikke en enhetsleder du kan spørre? Anonymkode: 98339...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå