Gå til innhold

Hvor mange pizzastykker spiser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde hjemmelaget pizza i helgen. Pleier da å spise 3-4 stykker. Nå er jeg i gang med slanking. Gått ned 5 kg til nå. Så denne helgen stoppet jeg etter 2 stykker. Er overvektig selv. Merker at heg blir mett fortere og at jeg har bestemt meg hvor mye jeg skal spise er en veldig god ide for meg. 

Lurte bare hva andre gjør? Er du normalvektig eller overvektig. 

Anonymkode: a451f...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser 6-7 pizzastykker. Tynn grov bunn. 
men pizzastykkene er rundt 4*5 cm store. 
er tynn. 

Anonymkode: 8bf76...e15

Skrevet

Det kommer helt an på type pizza og str. Men en hjemmelaget pizza med tynn bunn, langpanne delt i 16 biter: da spiser jeg to biter. Også he jeg salat til, elsker salat til pizza!

Anonymkode: 1ad6e...c39

Skrevet

Kan godt spise minst 4 stykker , men når jeg prøver å gå ned i vekt så gjør jeg som deg og stopper på 2 . 

Anonymkode: f1b7a...f76

Skrevet

Rundt 4, tynn bunn. Langpanne.

Skrevet

En hel pizza som regel. Den jeg lager er litt større enn en Grandiosa. 
er normalvektig 

Anonymkode: 475d2...fde

Skrevet

3, så lenge den er hjemmelaget. Men det teite er at jeg spiser tre biter enten jeg skjærer langpannepizzaen i 12 eller 20 biter.

Anonymkode: b84eb...3ad

Skrevet

4-6

Anonymkode: 84b0a...df7

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiser 6-7 pizzastykker. Tynn grov bunn. 
men pizzastykkene er rundt 4*5 cm store. 
er tynn. 

Forøvrig så deler jeg en langpanne-pizza i 24 biter. 

Skrevet

Spiser ett til to stykker. Er ikke spesielt glad i pizza. Så det er ikke fra pizza de ekstra kiloene mine har kommet.

Anonymkode: c5175...8fe

Skrevet

Åh jeg kunne spist minst fem pizza-stykker jeg !

elsker pizza! 

Anonymkode: 38fc1...8a8

Skrevet

Spiser 4 stykker nå som jeg slanker meg. Før spiste jeg 6. Vi deler pizzaen opp i 12 stykker. Jeg veier 52 kg, skal ned til 50.

Anonymkode: 9fe60...507

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiser 4 stykker nå som jeg slanker meg. Før spiste jeg 6. Vi deler pizzaen opp i 12 stykker. Jeg veier 52 kg, skal ned til 50.

Anonymkode: 9fe60...507

På tide at du tok tak. Burde nesten vært på overvektklinikk du.. 

Anonymkode: 8510b...e11

Skrevet

Dette var et upresist spørsmål 🤣 Det er jo ingen som vet hvor store/tykke pizzaer eller pizzastykker dere lager.

Si at du lager en langpanne da. Om du deler pizzaen i to har du spist to stykker og da er det mye. Men om du deler pizzaen i 16 og spiser 2-4 stykker er det innafor normalen. Men om bunnen er kjempetykk eller man har masse fyll på er 2-4 mye 😁 Så det er rett og slett litt vanskelig å vite. 

Jeg lager langpanne med tynn bunn, med pizzasaus, kjøttdeig og skinkebiter og med ost på. Deler pizzaen i 16 og spiser som regel fire stykker 😊

Dette minnet meg litt om hun jeg hørte som bestilte pizza og sa «men del den i fire og ikke i åtte, for jeg orker ikke mer enn fire pizzastykker». 

Anonymkode: 8e18c...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...