Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hadde hjemmelaget pizza i helgen. Pleier da å spise 3-4 stykker. Nå er jeg i gang med slanking. Gått ned 5 kg til nå. Så denne helgen stoppet jeg etter 2 stykker. Er overvektig selv. Merker at heg blir mett fortere og at jeg har bestemt meg hvor mye jeg skal spise er en veldig god ide for meg. Lurte bare hva andre gjør? Er du normalvektig eller overvektig. Anonymkode: a451f...50b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Spiser 6-7 pizzastykker. Tynn grov bunn. men pizzastykkene er rundt 4*5 cm store. er tynn. Anonymkode: 8bf76...e15
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Det kommer helt an på type pizza og str. Men en hjemmelaget pizza med tynn bunn, langpanne delt i 16 biter: da spiser jeg to biter. Også he jeg salat til, elsker salat til pizza! Anonymkode: 1ad6e...c39
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Kan godt spise minst 4 stykker , men når jeg prøver å gå ned i vekt så gjør jeg som deg og stopper på 2 . Anonymkode: f1b7a...f76
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 En hel pizza som regel. Den jeg lager er litt større enn en Grandiosa. er normalvektig Anonymkode: 475d2...fde
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 3, så lenge den er hjemmelaget. Men det teite er at jeg spiser tre biter enten jeg skjærer langpannepizzaen i 12 eller 20 biter. Anonymkode: b84eb...3ad
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiser 6-7 pizzastykker. Tynn grov bunn. men pizzastykkene er rundt 4*5 cm store. er tynn. Anonymkode: 8bf76...e15 Forøvrig så deler jeg en langpanne-pizza i 24 biter. Anonymkode: 8bf76...e15
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 Spiser ett til to stykker. Er ikke spesielt glad i pizza. Så det er ikke fra pizza de ekstra kiloene mine har kommet. Anonymkode: c5175...8fe
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Åh jeg kunne spist minst fem pizza-stykker jeg ! elsker pizza! Anonymkode: 38fc1...8a8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Spiser 4 stykker nå som jeg slanker meg. Før spiste jeg 6. Vi deler pizzaen opp i 12 stykker. Jeg veier 52 kg, skal ned til 50. Anonymkode: 9fe60...507
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiser 4 stykker nå som jeg slanker meg. Før spiste jeg 6. Vi deler pizzaen opp i 12 stykker. Jeg veier 52 kg, skal ned til 50. Anonymkode: 9fe60...507 På tide at du tok tak. Burde nesten vært på overvektklinikk du.. Anonymkode: 8510b...e11
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 Dette var et upresist spørsmål 🤣 Det er jo ingen som vet hvor store/tykke pizzaer eller pizzastykker dere lager. Si at du lager en langpanne da. Om du deler pizzaen i to har du spist to stykker og da er det mye. Men om du deler pizzaen i 16 og spiser 2-4 stykker er det innafor normalen. Men om bunnen er kjempetykk eller man har masse fyll på er 2-4 mye 😁 Så det er rett og slett litt vanskelig å vite. Jeg lager langpanne med tynn bunn, med pizzasaus, kjøttdeig og skinkebiter og med ost på. Deler pizzaen i 16 og spiser som regel fire stykker 😊 Dette minnet meg litt om hun jeg hørte som bestilte pizza og sa «men del den i fire og ikke i åtte, for jeg orker ikke mer enn fire pizzastykker». Anonymkode: 8e18c...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå