Gå til innhold

Vanlig å ikke få treffe eksens nye samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært skilt ca tre år og han traff ei ny dame som har flyttet inn til ham for ca 6 mnd siden (Etter at barna hadde truffet henne to ganger)
Jeg kunne tenkt meg å hilse på henne siden hun er blitt en del av livet til barna mine.De er der 50% av tiden og nå vet jeg ikke annet om henne enn det barna forteller, og de er ikke særlig positive siden det skjedde veldig brått. Og når jeg aldri har møtt henne er det vanskelig å balansere det de forteller og prøve å hjelpe dem til å se positive ting med at hun er der...for jeg aner jo ikke hvordan hun er. 

Jeg nevnt for eksen et par-tre ganger at det hadde vært hyggelig å hilse på, feks en gang jeg henter barna, men det er kontant nei. Jeg har ikke noen ny partner selv, men har hele tiden tenkt at det ville være naturlig at den andre forelderen i det minste får hilse på en voksen som kommer inn i livet til barna. Er jeg helt på jordet her? 

Anonymkode: 33d79...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanlig, ja, men du får sikkert se henne en eller annen gang. Men skjønner jo han også. Selv om barna bor der 50% er det ikke gitt at du skal hilse på henne. 

Anonymkode: 0e02a...e01

Skrevet

Det som er på jordet, er at hun flyttet inn etter å ha møtt barna 2 ganger. 

Anonymkode: bd1dd...a9e

Skrevet

Jeg vet godt hvordan det er, og det er utrolig vanskelig å samarbeide når det er slik. Her har det gått så langt at jeg bla har bedt om et møte på fvk der også fars nye samboer ble med, men også det nektet de. Jeg skjønner ikke hva som foregår i hodet på sånne folk, de glemmer helt at det handler om barna og ikke om seg selv. 

Anonymkode: 8f174...490

Skrevet

Minner om min historie. 
Far møtte ny dame, og etter å ha møtt henne 2 ganger flyttet hun inn. Uten at noen av oss ble informert, ikke engang barnet. 
Jeg ville skape en relasjon, men ble avvist. Hun ville ikke ha noe med meg å gjøre, og hun endte opp med å ødelegge et ellers velfungerende samarbeid mellom far og meg. 
Det endte opp med at barnet ikke ville til far lenger. 

Du skal selvfølgelig vite hvem hun er. Og møte henne! 

Anonymkode: b35ac...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...