Gå til innhold

Etter jobbintervju


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jobbintervju for et par dager siden. Jeg tenkte at det gikk ganske bra, men har i etterkant kommet på noe tilleggsinformasjon vedr. erfaring som kan gjøre at avgjørelsen kan tippe i min favør. Det er et rekrutteringsfirma involvert. Er det ok at jeg ringer kontaktpersonen i rekrutteringsfirma og informerer om dette?

Anonymkode: abbdd...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Defintivt! Spesielt når det er et rekrutteringsfirma involvert! Ring så fort du kan! 

Anonymkode: 00833...03c

Skrevet

Selvsagt! Det er bare positivt. Viser initiativ og motivasjon. 

Hilsen ei som har jobbet i rekrutteringsfirma og nå er personalleder.

Anonymkode: 7665b...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...