Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Jeg var på jobbintervju for et par dager siden. Jeg tenkte at det gikk ganske bra, men har i etterkant kommet på noe tilleggsinformasjon vedr. erfaring som kan gjøre at avgjørelsen kan tippe i min favør. Det er et rekrutteringsfirma involvert. Er det ok at jeg ringer kontaktpersonen i rekrutteringsfirma og informerer om dette? Anonymkode: abbdd...e48
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Defintivt! Spesielt når det er et rekrutteringsfirma involvert! Ring så fort du kan! Anonymkode: 00833...03c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Selvsagt! Det er bare positivt. Viser initiativ og motivasjon. Hilsen ei som har jobbet i rekrutteringsfirma og nå er personalleder. Anonymkode: 7665b...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå