Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Jeg ble permittert i april og blir det mest sannsynlig lenge. Jeg ser etter ny jobb i mellomtida men det ser ikke lyst ut. Hvordan blir det neste år med feriepengene? Det blir vel ingenting? Dette er tungt. Håper vi får flyttet årets ferie til neste år... Anonymkode: b71ab...1ad
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble permittert i april og blir det mest sannsynlig lenge. Jeg ser etter ny jobb i mellomtida men det ser ikke lyst ut. Hvordan blir det neste år med feriepengene? Det blir vel ingenting? Dette er tungt. Håper vi får flyttet årets ferie til neste år... Anonymkode: b71ab...1ad Lite feriepenger neste år ja. Du får feriepenger av det du har jobbet i år, (Jan-mars). Anonymkode: 7e915...11f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble permittert i april og blir det mest sannsynlig lenge. Jeg ser etter ny jobb i mellomtida men det ser ikke lyst ut. Hvordan blir det neste år med feriepengene? Det blir vel ingenting? Dette er tungt. Håper vi får flyttet årets ferie til neste år... Anonymkode: b71ab...1ad Du får dessverre ikke feriepenger av dagpenger (tenk på det når du stemmer neste gang, nåværende regjering har fjernet dette). Du vil få litt da, for Jan- mars, og om du evt begynner å jobbe igjen før året er over. Men kan være lurt å spare det du får utbetalt i feriepenger i år😊 Anonymkode: f7b4f...2d0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får dessverre ikke feriepenger av dagpenger (tenk på det når du stemmer neste gang, nåværende regjering har fjernet dette). Du vil få litt da, for Jan- mars, og om du evt begynner å jobbe igjen før året er over. Men kan være lurt å spare det du får utbetalt i feriepenger i år😊 Anonymkode: f7b4f...2d0 Jeg stemte absolutt ikke på nåværende regjering. Det kommer jeg heller ikke til å gjøre. Og heldigvis har vi allerede betalt flybilletter som kan utsettes( forutsetning at SAS ikke går på rygg), så det blir ferie neste år. Og i år klarer vi oss hjemme med plaskebasseng og pinneis. Og heldigvis er jeg god på å beregne skatt så får ikke baksmell.. Men det er tøft. Anonymkode: b71ab...1ad
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Men, jeg har aldri tenkt på det før, betyr det at de som har dagpenger ikke kan ta ut ferie? Anonymkode: b71ab...1ad
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men, jeg har aldri tenkt på det før, betyr det at de som har dagpenger ikke kan ta ut ferie? Anonymkode: b71ab...1ad Jo. Men må krysse av for det må meldekortet og får da ingen utbetaling i den perioden man har hatt ferie. Anonymkode: 4b65b...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå