Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Eller ringer/sender du sms? Anonymkode: dabfd...16d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Bruker Snap med ungdommene ja Anonymkode: 60ec2...a35
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Jeg liker ikke snap (jeg fikk en liten hjerneskade for noen år siden og har veldig liten hukommelseskapasitet, så jeg trenger å kunne gå tilbake og sjekke hva folk har skrevet tii meg) og guttene på 16 og 19 år er ikke spesielt interessert i å ha meg på snap, så da blir det vanlig sms eller messenger. Anonymkode: b2690...800
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Bruker snapp, sms og ringer. Snapp er grei, for da kan jeg se om de har åpnet. Det tar ofte tid før de svarer, men da ser jeg det er liv i de hvertfall. De har blitt bedre til å svare, men det varierer litt. Det er mest mld om når kommer du hjem, noe jeg må kjøpe i butikken, forslag til middag det går i. Ørten bilder av ting sender viikke til hverandre. Anonymkode: 2ee97...dfe
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker ikke snap (jeg fikk en liten hjerneskade for noen år siden og har veldig liten hukommelseskapasitet, så jeg trenger å kunne gå tilbake og sjekke hva folk har skrevet tii meg) og guttene på 16 og 19 år er ikke spesielt interessert i å ha meg på snap, så da blir det vanlig sms eller messenger. Anonymkode: b2690...800 Det går jo an å lagre på chatten på snap. Anonymkode: 2c421...c29
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det går jo an å lagre på chatten på snap. Anonymkode: 2c421...c29 Et ekstra trykk, og når vi har messenger og vanlig mld er jo ikke det nødvendig Man velger det som passer seg best, og for meg passer det best med andre løsninger hvor meldingene automatisk blir stående. Jeg har snap da, men bruker det lite. Anonymkode: b2690...800
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Jeg ringer. Mine sitter med telefonen i hånda konstant, likevel åpner de ikke SMS eller annet. Hvis jeg sender er det på snap. Sjansen for at de ser der er større enn sjansen for at de ser en SMS. Anonymkode: 7878c...6a8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Jeg har dem dpå snap, men bruker ikke bare det. Anonymkode: 11d46...82c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ringer. Mine sitter med telefonen i hånda konstant, likevel åpner de ikke SMS eller annet. Hvis jeg sender er det på snap. Sjansen for at de ser der er større enn sjansen for at de ser en SMS. Anonymkode: 7878c...6a8 Som min 13 åring.... Anonymkode: dabfd...16d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Et ekstra trykk, og når vi har messenger og vanlig mld er jo ikke det nødvendig Man velger det som passer seg best, og for meg passer det best med andre løsninger hvor meldingene automatisk blir stående. Jeg har snap da, men bruker det lite. Anonymkode: b2690...800 Ikke for å kverulere altså, men det finnes en innstilling for å lagre samtaler fra dem du chatter med. Bare sånn til informasjon 😊 Jeg har ingen hjerneskade, men må likevel ganske ofte gå tilbake og sjekke hva vi egentlig ble enig om 😉 Anonymkode: 7ea44...48d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Jeg har dem på snap men bruker ikke primært snap når vi snakker sammen på melding. Men, jeg har ungdom i russefeiringen og har snapmap på bare for sikkerhets skyld. Ikke at jeg følger eller overvåker og sjekker, for det gjør jeg ikke, men likevel. Anonymkode: f8805...214
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Ja, to av dem, siste har ikke Snap. Bruker både Snap, sms, ringer og Messenger, alt ettersom. Anonymkode: 87c43...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå