Gå til innhold

Hvordan har du det for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg stressa over mange vurderinger og halvårsvurderinger som skal settes. Tenåringen er kranglete om dagen og mannen er konfliktsky. Vekta går oppover og jeg gleder meg til sommerferie. Ellers er vi friske alle mann, så vi kan ikke klage! 

Hvordan har du det? 🙂

Anonymkode: dae40...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, en del som skjer for tiden, det mest altoppslukende er den pågående kreftbehandlingen jeg driver med. Det sliter meg helt ut. 

Skrevet

Har det egentlig bra til tross for at jeg står uten jobb å vi dermed ikke har så mye penger nå. Fordelen er jo at det for tiden ikke er så mye å bruke penger på likevel ettersom det meste vi liker å gjøre på er stengt. Bare 2 uker igjen med å stå opp grytidlig hver dag så kan vi endelig sove lenge om morgenen :) Ser frem til det! Men gruer meg til å gå hjemme med en 8 åring i to månender som hele tiden sier "jeg kjeder meg",når han ikke får spille/se på tv. Leke med leker har de ikke gjort siden 1.klasse å spille brettspill er jo såå kjedelig,å det beste av andre ting jeg foreslår er foresten også kjedelig. Men livet er uansett bra for tiden det er ikke mye å klage på :)

Anonymkode: 58de2...80c

Skrevet

å det meste av andre ting jeg foreslår*

Anonymkode: 58de2...80c

Skrevet

På den ene siden har jeg det ikke så bra med meg selv. Psykisk, jeg er syk. Jeg har mistet jobben og må finne meg ny jobb, men kan ikke starte før i august pga mannen må jobbe i sommer. Vi har det utrolig vanskelig økonomisk og ser på en mørk sommer sånn sett.. 

Men på en annen side syns jeg familien har det veldig bra. Ungene har det bra, det er snart sommerferie, vi har lagt planer vi gleder oss til som ikke koster mange kronene, vi er friske og ingen er på sykehus. Mannen min har fått et godt jobbtilbud og har hatt ekstra tid med familien i det siste. Barna har virkelig kost seg. 

Alt i alt syns jeg vi har det bra :)

Anonymkode: 8f42c...fb5

Skrevet

Friske og raske, de fleste vurderinger er gjort, tror det gjenstår ni besvarelser, og det bør gå greit. Har innmari mange flotte elever som har jobba fantastisk godt med fjernundervisning, noe vi delvis driver med fremdeles. Fylle ei uke til, så skal vi roe ned. Om to uker går jeg ut i avspasering og skal nyte, virkelig nyte, noen så innmari fortjente friuker. Det har vært et vanvittig trøkk og avsindig mye arbeid i perioden fra 12. mars og hit. 

Pinsehelga var deilig, og ga meg krefter til disse siste skoleukene. Mine egne barn har også jobba utrolig mye og godt med fjernundervisning og trening, og mannen er kommet i god rutine igjen etter en ufrivillig, men nødvendig karantene. 

Snart kommer sommeren tilbake også, sier værmeldingen. Kan man bedre ha det? 

Skrevet

Jævla bra!! Jeg er i ferd med å friskmeldes fra depresjonen. Jeg tror nesten ikke mine egne dager. Men slipper ikke bare taket for vi må se om jeg holder meg stabil nok.

Anonymkode: 33480...802

Skrevet

Endelig gråvær og regn! :strix:

Anonymkode: a5d3c...652

Skrevet

Har det bra😊 Snøen er smelta, det begynner å bli grønt ute og det er varmere i været. Litt roligere dager på jobb og gleder meg masse til sommerfrie om 4 uker!! Jeg har gode venner, bor bra og vi er friske. 

Anonymkode: faf85...191

Skrevet

Litt overarbeidet, men ellers bra. 

Anonymkode: e0474...810

Skrevet

Er på kanten av stupet

Anonymkode: e86a4...a9c

Skrevet

Lei av alt maset. Blir bra med ferie om 14 daga.

Anonymkode: f25b8...ed3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

På den ene siden har jeg det ikke så bra med meg selv. Psykisk, jeg er syk. Jeg har mistet jobben og må finne meg ny jobb, men kan ikke starte før i august pga mannen må jobbe i sommer. Vi har det utrolig vanskelig økonomisk og ser på en mørk sommer sånn sett.. 

Men på en annen side syns jeg familien har det veldig bra. Ungene har det bra, det er snart sommerferie, vi har lagt planer vi gleder oss til som ikke koster mange kronene, vi er friske og ingen er på sykehus. Mannen min har fått et godt jobbtilbud og har hatt ekstra tid med familien i det siste. Barna har virkelig kost seg. 

Alt i alt syns jeg vi har det bra :)

Anonymkode: 8f42c...fb5

Så fin du er!💕 Du evner å lyspunkt og utvei i elendighet! Ønsker dere en fin sommer! 

Anonymkode: 2e30e...415

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jævla bra!! Jeg er i ferd med å friskmeldes fra depresjonen. Jeg tror nesten ikke mine egne dager. Men slipper ikke bare taket for vi må se om jeg holder meg stabil nok.

Anonymkode: 33480...802

Heier på deg!👏👏👏

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er på kanten av stupet

Anonymkode: e86a4...a9c

Hold ut!💕

Skrevet
3 timer siden, Blop skrev:

Hm, en del som skjer for tiden, det mest altoppslukende er den pågående kreftbehandlingen jeg driver med. Det sliter meg helt ut. 

Ønsker deg alt god! Og krefter til å holde ut! Det går bra til slutt😘

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker deg alt god! Og krefter til å holde ut! Det går bra til slutt😘

Takk 👍 😊 

Skrevet

Jeg syns livet er opp og ned. Merker at ubearbeidet sorg og andre følelser puster meg i nakken, men jeg har ikke tid og anledning nå og skyver det bakover. Noen dager e ejeg derfor veldig følsom og tung, andre dager helt supert. Trives så godt i jobben, ungene er fine, livet er egentlig flott. Men det er dette mørket som truer i bakgrunnen, enn så lenge på avstand. 

Anonymkode: 69101...3db

Skrevet

Jeg har hatt en helg alene hjemme, og det har virkelig vært mentalhygiene. Jeg er takknemlig for at vi er friske, for at vi har trygge jobber, for at jeg har flotte barn som har det bra og skikker seg vel. Nå gleder jeg meg til å få familien hjem! 

Anonymkode: d58e7...217

Skrevet

Begynner å bli rimelig bra! Da Norge stengte var jeg akkurat blitt sykmeldt pga utbrenthet. Så for meg kunne ikke koronaen komt mer belelig (når den først skulle komme altså...). Med delvis sykemelding og hjemmekontor ellers, rolige fine dager er energien plutselig på vei tilbake, noe som merkes veldig på humøret. Begynner å bli meg selv igjen etter mange år og familien er mer harmonisk ❤️

Anonymkode: db2dc...b74

Skrevet

Litt sliten og lei omdagen. Det er igrunn helt normalt etter en periode der livet har vært ekstra hektisk og gått på autopilot en stund. Hver gang livet roer seg ned til normalen er jeg sliten og lei. Tror det har med å gjøre at jeg i perioden føre har måtte haste fra den ene tingentil den andre og prøvd å holde hode over vannet, når jeg endelig har tid tilå sitet fem min ned i sofaen så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, men vet jeg egentlig har mye å gjøre som har blitt liggende til roligere tider. 

Også savner jeg fryktelig en armkrok å krype inn i omdagen, savner ingen mann, men akkurat den armkroken er ett savn. Ser jo eldste barnet ligger i armkroken til kjæresten støtt og stadig, så savner en armkrok. Det er jo bare å invitere en kompis på besøk endag, en armkrok får jeg nemlig låne om jeg vil ha. Men så har jeg sagt til ungene at vi skal holde avstand og vi er ikke med andre mere enn vi må siden de er i risikogruppa og jeg omgås med veldig mange mennesker på jobb. Det er nok derfor jeg savner armkroken også.

Men snart er livet tipp topp igjen 😊

Anonymkode: de4d9...063

Skrevet

Akkurat nå har jeg det veldig bra! Fikk meg endelig jobb etter 8 måneder som arbeidsledig og mannen har akkurat fått beskjed om at han går fra 100% permittering til 50% permittering. Det har vært veldig tøft å gå arbeidsledig og økonomien vår har vært dårlig så jeg er veldig takknemlig for at ting nå har snudd! :) 

Anonymkode: fe137...5fc

Skrevet

Har en periode med veldig mye å gjøre på jobb, så litt sliten. Men har en familie jeg elsker og det er snart sommer!

Men jeg må likevel innrømme at corona- tiden har preget meg ganske mye. Jobben min har kommet gjennom det, men jeg er en veldig lovlydig person, så jeg kjenner det stresser meg veldig at alt endrer seg hele tiden. Den ene dagen er en ting greit, men dagen etter er det ikke det. Savner også fritidsaktiviteten min som fremdeles er stengt pga corona. 

Anonymkode: a8cd1...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...