Gå til innhold

Refusjon av Brad Paisley billetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har søkt og fått pengene til billetten tilbake?

Min x kjøpte billett til meg. Jeg betalte han for billetten. Så var han utro og det ble slutt.

Jeg sendte han melding og spurte om han hadde søkt om refusjon av billettene siden konserten er avlyst. Han sier ja, men at han fikk ikke refusjon. Men en nabo sier at hun fikk det. Så da lurer han meg 

Anonymkode: 13b98...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk ikke tilbake

Anonymkode: edf6f...724

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi fikk ikke tilbake

Anonymkode: edf6f...724

Hvorfor ikke? Har dere søkt? 

Jeg har snakket med flere venner som har fått tilbake. Bør vel være likt for alle?

Skrevet

Vi fikk tilbake.

Anonymkode: ce79a...ea6

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk tilbake.

Hvor lang tid tok det?

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lang tid tok det?

Det gikk ganske fort ja. Ei uke, kanskje. Fikk mail fra konsertarrangøren med beskjed om at konserten var avlyst og link til refusjonsskjema. Fikk pengene gjennom Klarna.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gikk ganske fort ja. Ei uke, kanskje. Fikk mail fra konsertarrangøren med beskjed om at konserten var avlyst og link til refusjonsskjema. Fikk pengene gjennom Klarna.

Ok. Har snakket med x'en igjen. Han sier at han har søkt for 2 uker siden. Men fikk ingen bekreftelse mail etter at han fylte ut refusjonsskjema. Har ikke fått penger heller. Kanskje det tar tid 

Skrevet

Fikk link om refusjonssøknad. Tok en ukes tid før jeg fikk beskjed om å sende inn kontoopplysninger, kunne vente pengene inne et par virkedager. 

Mener det sto i den første mailen at det kunne være flere mnd ventetid pga stor pågang i disse dager. 

Anonymkode: c9b22...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...