Gå til innhold

8 åring med vannskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 8 år som enda ikke kan svømme for han har veldig vannskrekk. Etter en del alenetimer med svømming på skolen så har det blitt noe bedre men han ønsker å ha noe på seg for å føle seg trygg. Så hva er best å bruke i sommer? Sånne egg til ha på ryggen? armringer eller Swimfin? Å ikke bruke noe er ikke aktuelt for da får vi han ikke uti bassenget/sjøen engang for såpass redd er han. Men han føler trygghet med å bruke noe som skal holde han trygg. Usikker på hva de bruker på skolen egentlig.

Anonymkode: 45cd4...b42

Skrevet

Besteforeldrene hans har basseng så det håper jeg vi får han uti også er vi selvsagt mye på stranden om været blir bra.

Skrevet

Swimfin,  da flyter han riktig i vannet. Armringer er helt feil og for barnslig, ikke engang 4 åringen min vil ha det😅

Anonymkode: 2371c...0c3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Swimfin,  da flyter han riktig i vannet. Armringer er helt feil og for barnslig, ikke engang 4 åringen min vil ha det😅

På en måte er jo alt for barnslig til en 8 åring,men har han ikke noe på så føler han ikke trygg nok til å gå uti. Swinfin har vi heldigvis :)

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På en måte er jo alt for barnslig til en 8 åring,men har han ikke noe på så føler han ikke trygg nok til å gå uti. Swinfin har vi heldigvis :)

Den er super, da flyter han riktig i vannet og kan føle seg trygg. Haifinne er innafor, selv for en 8 åring, den er jo kul😀

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den er super, da flyter han riktig i vannet og kan føle seg trygg. Haifinne er innafor, selv for en 8 åring, den er jo kul😀

Okey da går vi nok for den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...