Gå til innhold

8 åring med vannskrekk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 8 år som enda ikke kan svømme for han har veldig vannskrekk. Etter en del alenetimer med svømming på skolen så har det blitt noe bedre men han ønsker å ha noe på seg for å føle seg trygg. Så hva er best å bruke i sommer? Sånne egg til ha på ryggen? armringer eller Swimfin? Å ikke bruke noe er ikke aktuelt for da får vi han ikke uti bassenget/sjøen engang for såpass redd er han. Men han føler trygghet med å bruke noe som skal holde han trygg. Usikker på hva de bruker på skolen egentlig.

Anonymkode: 45cd4...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Besteforeldrene hans har basseng så det håper jeg vi får han uti også er vi selvsagt mye på stranden om været blir bra.

Anonymkode: 45cd4...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swimfin,  da flyter han riktig i vannet. Armringer er helt feil og for barnslig, ikke engang 4 åringen min vil ha det😅

Anonymkode: 2371c...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sånne svømmerør, eller skumstenger eller hva man nå skal kalle det. Om han har en sånn under brystet/armene vil overkroppen flyte høyere...

https://www.tress.com/nb-no/sport-og-idrett/svoemming/aquaorm-655756/?gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y8AMtI4hZlKXBBFQ2PJKZIXe987aimEG6vAeiCkfx8RFL8qWX-UIgIaAt5kEALw_wcB

Mine har lekt mye med sånne i vannet.

Anonymkode: d6c59...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Swimfin,  da flyter han riktig i vannet. Armringer er helt feil og for barnslig, ikke engang 4 åringen min vil ha det😅

Anonymkode: 2371c...0c3

På en måte er jo alt for barnslig til en 8 åring,men har han ikke noe på så føler han ikke trygg nok til å gå uti. Swinfin har vi heldigvis :)

Anonymkode: 45cd4...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På en måte er jo alt for barnslig til en 8 åring,men har han ikke noe på så føler han ikke trygg nok til å gå uti. Swinfin har vi heldigvis :)

Anonymkode: 45cd4...b42

Den er super, da flyter han riktig i vannet og kan føle seg trygg. Haifinne er innafor, selv for en 8 åring, den er jo kul😀

Anonymkode: 2371c...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den er super, da flyter han riktig i vannet og kan føle seg trygg. Haifinne er innafor, selv for en 8 åring, den er jo kul😀

Anonymkode: 2371c...0c3

Okey da går vi nok for den :)

Anonymkode: 45cd4...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...