Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Eller kjenner du noen som var der? Anonymkode: 4b2fe...949
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Nei selvfølgelig ikke, jeg er ikke totakt hjernedød! Anonymkode: 1752c...14d
tante grusom master of law Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Nei selvsagt ikke. Snakk om smittespredning. Her har hele befolkningen kjempet i tre måneder for å hindre smitte. Folk har avlyst bryllup, droppet begravelser og konfirmasjoner for å verne om helsepersonell og de i risikogruppen. Og så gjør folk dette? Jeg blir helt målløs. Man kan demonstrere på andre måter.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Selvfølgelig ikke. Etter alt som mange har forsaket den siste tiden, er det ikke aktuelt for meg å delta på noe som kan bidra til smittespredning. Anonymkode: e6bca...962
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Kunne ikke falt meg inn. Veldig viktig sak, men det unnskylder ikke å bryte all fornuft. Anonymkode: 179b0...ab2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Nei, å demonstrere midt under en pandemi er i mine øyne helt idiotisk. Litt usikker på om jeg ønsker det sprer seg med smitte så de skjønner hvor idiotiske de var eller om samfunnet bør skjermes for det. Anonymkode: 12519...22c
Bergen_by Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Nei jeg ønsker ikke få corona så da styrer jeg selvsagt unna folkemengder.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 Nei, hadde ikke vært der uansett, korona eller ei Anonymkode: 777d3...8b5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Nei, hadde ikke falt oss inn Anonymkode: 9ec54...866
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 Nei, men har en datter som er kjempesur over at hun ikke fikk lov. Veldig passelig at jeg og storesøster jobbet så hun måtte passe fuglen de klarte å finne i pinsa (en uke gammel fugl uten mor kan ikke være lenge hjemme alene. Jeg var ikke så happy npr de kom med den, men nå var jeg veldig happy) Hunhadde flere venner som var med. Jeg prøver iherdig å få henne til å skjønne at hun heller bør demonstrere på andre måter. Ja, hadde det vært en normal situasjon kunne hun sikkert spurt omonkel kunne bært med som bor der, men nå syns jeg det ikke er greit. Anonymkode: 4672f...e3e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 Jeg er for demonstrasjoner for denne saken, men tidspunktet er så feil som det overhodet kan bli. Man demonstrerer bl.a. nå mot at en mann ble kvalt til døde, noe som er helt forferdelig, avskyelig, uakseptabelt. Og likevel - en eller flere som var med på demonstrasjonen kan indirekte være årsaken at en eller flere andre om få uker dør ved å kveles av at lungene deres kollapser. Ganske ironisk... Det at folk som deltok ikke tar dette med i betraktning viser at de ikke evner å tenke helhetlig og strategisk. Anonymkode: 95c75...f87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #12 Skrevet 6. juni 2020 Kun tapere som trosser smittevern å drar på noe sånt nå. Alle burde fått bor for brudd på smittevernreglene. Anonymkode: e7d00...f3f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 21 hours ago, Anonym bruker said: Eller kjenner du noen som var der? Anonymkode: 4b2fe...949 Nei,men hadde vert hvis jeg hadde vert fra oslo eller stavanger. Dette er mye større enn korona Anonymkode: a7b2f...d59
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 Nei. Nå bor jeg langt borte fra både Oslo og Stavanger, men kunne ikke fallt meg inn å møte opp. Ikke pga saken, for all del, men vi er midt i en pandemi! Folk har holdt seg inne, mistet jobbene sine, livsverket, folk de er glade i... og så plutselig er det mange som fullstendig mister hodet og gir blaffen i alt som heter smittevern, og med det gir blaffen i 1/4 av norges befolkning som kan dø om de får korona. Gratulerer med et strålende valg! Anonymkode: d269c...c95
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei,men hadde vert hvis jeg hadde vert fra oslo eller stavanger. Dette er mye større enn korona Anonymkode: a7b2f...d59 Er du seriøs?!? Anonymkode: 603ca...e96
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #17 Skrevet 8. juni 2020 12 hours ago, Anonym bruker said: Er du seriøs?!? Anonymkode: 603ca...e96 Ja. rasisme har vert i mange 100 år,mens korona bare litt, dessuten blir svært få syke av det Anonymkode: a7b2f...d59
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #18 Skrevet 8. juni 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. rasisme har vert i mange 100 år,mens korona bare litt, dessuten blir svært få syke av det Anonymkode: a7b2f...d59 Så du tenker at det gavner saken at man stormer ut i gatene og potensielt reverserer den kontrollen man har hatt på pandemien? Hvem vil det hjelpe? Anonymkode: 5c641...0fa
Gladjente00 Skrevet 8. juni 2020 #19 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. rasisme har vert i mange 100 år,mens korona bare litt, dessuten blir svært få syke av det Anonymkode: a7b2f...d59 Hvis du skal demonstrere så må du skjønne hva du demonstrer mot! Hadde du fylt med i media og ikke bare i Norge så hadde du sett at demonstrasjonen handler mer om det! Det er Antifa som står bak alt! De svarte i USA forbanner demonstrasjonene! Det er ikke de som har satt den i gang og familien til floyd er knuste over hvordan ting har utviklet seg! De sier hvorfor skal hvite underkaste seg til oss? Det har sporet helt av og folk skjønner ikke agendaen bak dette!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #20 Skrevet 8. juni 2020 På 6.6.2020 den 23.23, Anonym bruker skrev: Kun tapere som trosser smittevern å drar på noe sånt nå. Alle burde fått bor for brudd på smittevernreglene. Anonymkode: e7d00...f3f Enig Anonymkode: 3cda2...d5b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2020 #21 Skrevet 8. juni 2020 Absolutt ikke... Har ingen ønske til å være del i at noen dør av corona. Egoistisk å demonstrere i en pandemi. Kunne fint hatt en underskriftskampanje på nettet. Anonymkode: fdd03...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå