Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttevask 3 roms for ei venninne. Hvor mye penger kan jeg si at jeg skal ha for det?

 

Anonymkode: 2ff9c...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3000 kr siden det er vennine

Anonymkode: acf0f...3e2

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

3000 kr siden det er vennine

Anonymkode: acf0f...3e2

Hvor mye tar ett firma da?

Anonymkode: 2ff9c...605

Skrevet

Flyttevask er et ganske stort oppdrag. Kjedelig om de som flytter inn ikke er fornøyd, og at man da evt må konfrontere venninna si. 

Ting som kjøkkenvifte og stekeovn tar laang tid å få ordentlig rent. Pluss alle golv, vegger, tak, listverk, fliser på bad, dusjkabinett osv. 

Anonymkode: 2ebb3...f64

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flyttevask 3 roms for ei venninne. Hvor mye penger kan jeg si at jeg skal ha for det?

 

Anonymkode: 2ff9c...605

Hvor mange kvm?

Anonymkode: 49877...206

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange kvm?

Anonymkode: 49877...206

69 kvm 

Anonymkode: 2ff9c...605

Skrevet

Ei venninne tok 10 000 kr for å vaske leiligheten etter svigerfaren sin.. Den var på 79 kvm 

Anonymkode: 2ff9c...605

Skrevet

Det avhenger jo av hvor nære dere er hverandre, hvilket forhold dere har til hverandre, osv.

Men i og med at du ser ut til å være ute etter hvor mye du kan loppe henne for, begynn med å si 18 tusen, så får du se om det går greit hvis du senker deg til 12 tusen. Da er det pruterom og du kan late som om hun har sluppet billig unna, når du egentlig har klart å loppe henne for en hel del.

Glad jeg ikke har noen slike venninner. Vi gjør ting sammen, stiller opp for hverandre.

Anonymkode: 35f4e...ff0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det avhenger jo av hvor nære dere er hverandre, hvilket forhold dere har til hverandre, osv.

Men i og med at du ser ut til å være ute etter hvor mye du kan loppe henne for, begynn med å si 18 tusen, så får du se om det går greit hvis du senker deg til 12 tusen. Da er det pruterom og du kan late som om hun har sluppet billig unna, når du egentlig har klart å loppe henne for en hel del.

Glad jeg ikke har noen slike venninner. Vi gjør ting sammen, stiller opp for hverandre.

Anonymkode: 35f4e...ff0

Jeg har ikke tenkt å loppe henne for penger. Tenkte å hjelpe henne. At hun betaler meg litt istedet for ett firma.. 

Anonymkode: 2ff9c...605

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke tenkt å loppe henne for penger. Tenkte å hjelpe henne. At hun betaler meg litt istedet for ett firma.. 

Anonymkode: 2ff9c...605

Da tar du betalt for t-bane/skyss/kjøring og litt for jobben, 2-3 tusen.

Beklager, altså, unnskyld, det var jeg som oppfattet spørsmålet som, "hvor mye kan jeg loppe henne for", heller enn, "hva er riktig å ta betalt". 

Anonymkode: 35f4e...ff0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da tar du betalt for t-bane/skyss/kjøring og litt for jobben, 2-3 tusen.

Beklager, altså, unnskyld, det var jeg som oppfattet spørsmålet som, "hvor mye kan jeg loppe henne for", heller enn, "hva er riktig å ta betalt". 

Anonymkode: 35f4e...ff0

Ok..Det høres fornuftig ut 

Jeg hjelper henne med pakking og flytting også. Uten betaling 🙃

Anonymkode: 2ff9c...605

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne tok 10 000 kr for å vaske leiligheten etter svigerfaren sin.. Den var på 79 kvm 

Anonymkode: 2ff9c...605

Da kunne jo heller svigerfaren tatt inn ett firma istedet,de gjør det billigere.

Anonymkode: acf0f...3e2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne tok 10 000 kr for å vaske leiligheten etter svigerfaren sin.. Den var på 79 kvm 

Anonymkode: 2ff9c...605

Det er jo ran

Anonymkode: 49877...206

Skrevet

3800 tok firma for flyttevask på vår leilighet. 67 kvm

Anonymkode: 464a1...2f8

Skrevet

Jeg vasket en leilighet på den str for kr 2000. Måtte legge meg såpass lavt for å få jobben. 

Anonymkode: eef03...f7e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne tok 10 000 kr for å vaske leiligheten etter svigerfaren sin.. Den var på 79 kvm 

Anonymkode: 2ff9c...605

Det er det sjukeste?! Et vaskebyrå tar jo mellom 4-6000 kr for flyttevask. Syns jeg var dårlig gjort.🙄

Anonymkode: d4780...0bb

Skrevet

Vi betaler 400 for en vanlig vask av huset, så ville nok tenkt 2500-3000

Anonymkode: 88aa0...696

Skrevet

Firma jeg jobber for ville tatt 1700 pluss 100 ekstra per vindu for å sende en person. Men noen ganger kommer det an på hvor leiligheten ligger. Prisene varierer veldig fra sted til sted.

Anonymkode: ca0ea...b80

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok..Det høres fornuftig ut 

Jeg hjelper henne med pakking og flytting også. Uten betaling 🙃

Anonymkode: 2ff9c...605

Da synes jeg hun bør gi deg 5000.- 

Hvorfor kan hun ikke vaske selv? 

Anonymkode: 07c42...e35

Skrevet

Mulig det avhenger av hvor i landet det er? Flyttevask er storjobb fordi det må gjøres så nøye. Jeg bor i Midt-Norge og har hørt priser på 8-10 000 for leiligheter på den størrelsen. Dere/du som syns hun er kjip for å ta betalt, har kanskje en annen type relasjoner med sine venninner, hvor det er vanlig at man går sammen og hjelper hverandre med sånt. Dere/du må anse dere som heldige i så måte, fordi ikke alle har en slik venninnegjeng. Og noen trenger faktisk også å spe på lønna si.

Kunne ønske folk her (enkelte) viste litt mer forståelse og ikke straks dømte folk eller var ute etter å tråkke på andre. Selv om det i akkurat denne tråden er veldig mildt, er det så utrolig unødvendig. Det er to forum jeg ofte er inne på, og det er dette og freakforum. Ingen tvil om hvor folk er hyggeligst og mest raus mot hverandre, uansett hvor merkelige spørsmål som kommer opp, eller hvor store motsetninger det er i meningene... 

Anonymkode: 705ee...523

Skrevet

Vi betalte 7.000,- for flyttevask i fjor . Liten enebolig på ca 130 kvm ( + litt til pga skråtak) Dette var på Østlandet - hvitt. 

Dersom du skal gjøre det som en tjeneste, ville jeg ikke tatt mer enn 2-3.000,- 

Anonymkode: fad79...a70

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi betaler 400 for en vanlig vask av huset, så ville nok tenkt 2500-3000

Anonymkode: 88aa0...696

Det er ikke mye hvit?! Vi betaler 1500,- for vanlig vask av huset, 120 m2. 

Anonymkode: ed980...057

Skrevet
11 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ikke mye hvit?! Vi betaler 1500,- for vanlig vask av huset, 120 m2. 

Anonymkode: ed980...057

Dere betaler jo helt utrolig mye! 

Vi gjør det hvitt via skattefri småjobb. Totallønna overskrider ikke 10.000 i året

Anonymkode: 88aa0...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...