Gå til innhold

Demonstrasjonstog - covid 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som irriterer meg over bildene på VG??? Vi har nettopp klart å senke smitten av covid 19, hele verden har brukt masse penger og ressurser og alt skal ødelegges bare fordi folk vil gå i tog??? 

Anonymkode: de071...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser grunnen til at folk går i tog, men det finnes da andre måter å demonstrere på. 

Skrevet

Nei.. er utrolig viktig og støtte dette

Anonymkode: ac0d5...8a6

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.. er utrolig viktig og støtte dette

Anonymkode: ac0d5...8a6

Fordi folk i tog er så jævla nyttig? Lag en underskriftskampanje også så er problemet løst! 

Anonymkode: e4c27...674

Skrevet

Så enig med deg, hi. 
Jeg har mistet jobben min pga tiltakene til covid, og så gjør folk dette. Viktig tema, for all del, men det finnes et tid og sted for alt. 

Anonymkode: 90188...ea8

Skrevet

Viktig å vise hva man synes om det som har skjedd i USA. Men ikke på denne måten akkurat nå. Nå burde man funnet andre måter å vise meningen sin på.

Anonymkode: 7d58c...66b

Skrevet
På 6.6.2020 den 15.11, Anonym bruker skrev:

Er jeg den eneste som irriterer meg over bildene på VG??? Vi har nettopp klart å senke smitten av covid 19, hele verden har brukt masse penger og ressurser og alt skal ødelegges bare fordi folk vil gå i tog??? 

Hvis smittepresset er så lavt som det ser ut til pr. nå, så vil det ikke få stort utslag. Det var like trangt på butikken rett før pinsen...

Anonymkode: 4db7b...027

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis smittepresset er så lavt som det ser ut til pr. nå, så vil det ikke få stort utslag. Det var like trangt på butikken rett før pinsen...

Det var vel ikke 15000 mennesker i en og samme butikk?

Her har vi avlyst 17. mai og latt folk råtne alene på gamlehjem, bare for at disse idiotene skal ødelegge med å gå i tog! Vet jammen ikke om jeg gidder å overholde smittevernregler etter dette.

Anonymkode: e772c...f72

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var vel ikke 15000 mennesker i en og samme butikk?

Her har vi avlyst 17. mai og latt folk råtne alene på gamlehjem, bare for at disse idiotene skal ødelegge med å gå i tog! Vet jammen ikke om jeg gidder å overholde smittevernregler etter dette.

Anonymkode: e772c...f72

Hvorfor blir du ikke heller forbanna på de som styret dette landet? Her har regjeringen sendt sivilforsvaret på de som ville på hytta (jeg har ikke hytte, så gikk ikke utover meg personlig), barn har ikke fått trene før helt nylig (og vi voksne kan ikke trene annet enn i friluft enda!), hundretusener er arbeidsledige på grunn av restriksjonene til regjeringen. Den ene dagen er en ting lov, men så var deg plutselig ikke lov likevel. (Ref feks at de sa barnefotballen skulle åpne i slutten av mai, så skulle den ikke det likevel eller at man kunne dra på forretningsreiser til utlandet, men så måtte man plutselig i karantene på FRITIDEN likevel (altså drit i kollegene dine, men folk du kan gå forbi på butikken må du for all del ikke risikere å smitte). 

Men nå? Når tusenvis bryter reglene? Nei da er det tyst, ikke et ord fra de som har tredd ulogiske regler nedover oss. Da er det plutselig ikke så farlig lenger. Jeg bryr meg ikke om demonstrantene, saken de fronter er mye viktigere enn corona. Men det at det plutselig er helt helt tyst fra regjeringen viser bare hvor lite logikk det er i alle disse idiotiske smittevernsreglene som de har kommet med.

Anonymkode: d7eb7...512

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo like ille.

Anonymkode: 7d58c...66b

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir du ikke heller forbanna på de som styret dette landet? Her har regjeringen sendt sivilforsvaret på de som ville på hytta (jeg har ikke hytte, så gikk ikke utover meg personlig), barn har ikke fått trene før helt nylig (og vi voksne kan ikke trene annet enn i friluft enda!), hundretusener er arbeidsledige på grunn av restriksjonene til regjeringen. Den ene dagen er en ting lov, men så var deg plutselig ikke lov likevel. (Ref feks at de sa barnefotballen skulle åpne i slutten av mai, så skulle den ikke det likevel eller at man kunne dra på forretningsreiser til utlandet, men så måtte man plutselig i karantene på FRITIDEN likevel (altså drit i kollegene dine, men folk du kan gå forbi på butikken må du for all del ikke risikere å smitte). 

Men nå? Når tusenvis bryter reglene? Nei da er det tyst, ikke et ord fra de som har tredd ulogiske regler nedover oss. Da er det plutselig ikke så farlig lenger. Jeg bryr meg ikke om demonstrantene, saken de fronter er mye viktigere enn corona. Men det at det plutselig er helt helt tyst fra regjeringen viser bare hvor lite logikk det er i alle disse idiotiske smittevernsreglene som de har kommet med.

Jeg kan ha to tanker i hodet samtidig, og er forbanna både på myndighetene som ikke stoppet dem og på alle disse lowlifene som ikke kan tenke selv.

Skrevet
51 minutter siden, Brutalius skrev:

Jeg kan ha to tanker i hodet samtidig, og er forbanna både på myndighetene som ikke stoppet dem og på alle disse lowlifene som ikke kan tenke selv.

Når Erna selv står og forsvarer en i sin egen stab som deltok.., da mister jeg all tillit. Snakk om å spytte på alle de som har mistet jobben sin pga restriksjonene. FLAUT. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...