Gå til innhold

Har jeg ikke tidsbegrep eller er det positivt tegn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes dagen er over så fort jeg har stått opp! Jeg står opp, liker å starte dagen med trening så er jeg ferdig med det. Så dusjer jeg fort, spiser og starter med dagens gjøremål. Jobb eller rydding, lesing hva som helst. Plutselig er klokka 15! 
Faktisk, merket jeg en dag at jeg hadde stått bom stille i 6 timer på samme sted i stua!! 2 uker siden ca. Drev og surfet på mobilen en dag jeg hadde fri. Lærer språk osv. Så så jeg på klokka igjen og jeg hadde stått der i 6 timer og lært språk! 
Nå er jeg straks ferdig på jobb og føler jeg knapt har startet!

Folk har merket dette og. Jeg kan si «var der for 1 time siden» og hun som var med bare «det er faktisk 5 timer siden nå 😛 «

Jeg kjeder meg ikke. Og er nesten friskmeldt fra depresjonen. Før, for bare 3 mnd siden kunne jeg stå opp, jobbe eller ikke, likevel føle at dagene var lange. «Er ikke klokka mer?!» og kjedet meg veldig og var bare nedstemt og sur....

Men nå, flyr dagene bort :S eneste som gjør meg redd er at jeg føler eldrehjemmet er rett rundt hjørnet selv om jeg ikke er 30 enda.

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprøtt, er som å lese om meg selv! Allright å vite at jeg ikke er den enste 😊så takk for at du deler! 😊 Det er det jeg pleier å si, jeg er nesten redd for å blunke, for vips! Så sitter jeg på gamlehjemmet og tenker tilbake på livet. 😫 Jeg tror jeg fikk denne følelsen da barna begynte å bli større og selvhjulpne. De er 4 og 8 år. Nå rekker jeg å tenke på livet, hva som har vært og hva som venter. Føles ut som jeg har levd i en boble i 8 år, og nå står jeg her. 

Jeg har aldri i mitt liv kjedet meg. Det har jeg ikke tid til, føles ut som jeg henger etter på alt. 😂 Dagene og ukene går i ett. På fredag, i går, tenkte jeg at det er flere dager til helg. Men lørdagen smalt i fjeset på meg.  🙈

Det jeg gjør som har hjulpet litt, er rett og slett å sitte i sofaen og se på klokka tikke, eller bare glane ut av vinduet litt. Prøve å stoppe tiden, leve i nuet. Det funker til en viss grad i hvertfall. 😊

Anonymkode: b4bbf...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Står du på medisiner, ville jeg blitt bekymret. 

Anonymkode: d9b41...759

Det gjør jeg. Men uten medisinen har jeg kort lunte, mister fokus, kjeder meg, får dårlig/ingen søvn. Står på kun 1 medisin.

 

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg. Men uten medisinen har jeg kort lunte, mister fokus, kjeder meg, får dårlig/ingen søvn. Står på kun 1 medisin.

 

Anonymkode: 87d95...395

Joda, men du kan ha behov for å justere dosen. Det skal ikke være slik at de du jobber sammen med må hjelpe deg å passe på tiden. 

Anonymkode: d9b41...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men du kan ha behov for å justere dosen. Det skal ikke være slik at de du jobber sammen med må hjelpe deg å passe på tiden. 

Anonymkode: d9b41...759

Ingen må passe tiden. Det bare går fort. Før var det sånn at jeg så på klokka og huff 5 timer igjen. Er ikke klokka mer?! 
nå kommer jeg på jobb og plutselig har jeg 5 minutter igjen

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen må passe tiden. Det bare går fort. Før var det sånn at jeg så på klokka og huff 5 timer igjen. Er ikke klokka mer?! 
nå kommer jeg på jobb og plutselig har jeg 5 minutter igjen

Anonymkode: 87d95...395

Jeg har sagt min mening og den står jeg for. 

Anonymkode: d9b41...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen må passe tiden. Det bare går fort. Før var det sånn at jeg så på klokka og huff 5 timer igjen. Er ikke klokka mer?! 
nå kommer jeg på jobb og plutselig har jeg 5 minutter igjen

Anonymkode: 87d95...395

Gjør du det du skal på jobb, er du tilstede psykisk?

Anonymkode: ea849...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør du det du skal på jobb, er du tilstede psykisk?

Anonymkode: ea849...e32

Ja. Jeg snakker med folk og kan varer..... hvor tilstede skal man være? Kanskje man ikke er tilstede før man kjeder seg?

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg snakker med folk og kan varer..... hvor tilstede skal man være? Kanskje man ikke er tilstede før man kjeder seg?

Anonymkode: 87d95...395

Jeg bare lurte på om du var litt speisa ut, og i din egen verden, for meg høres du litt sånn.

Anonymkode: ea849...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg snakker med folk og kan varer..... hvor tilstede skal man være? Kanskje man ikke er tilstede før man kjeder seg?

Anonymkode: 87d95...395

Man skal være nykter. 

Anonymkode: d9b41...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg bare lurte på om du var litt speisa ut, og i din egen verden, for meg høres du litt sånn.

Anonymkode: ea849...e32

Akkurat.

Anonymkode: d9b41...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare lurte på om du var litt speisa ut, og i din egen verden, for meg høres du litt sånn.

Anonymkode: ea849...e32

Alle er i egen verden på en eller annen måte. Men jeg ser folk, snakker med folk osv. Hva er galt med å være litt i egen verden da? Står ikke stirrer ut i lufta, hilser alltid også. 

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å stå rett opp og ned på samme sted i stua i seks timer gjør at jeg også er enig med en eller to over som sier at du bør snakke med terapeuten din slik at denne kan vurdere om doseringen av medisinen du tar bør endres eller ikke.

Anonymkode: 27277...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle er i egen verden på en eller annen måte. Men jeg ser folk, snakker med folk osv. Hva er galt med å være litt i egen verden da? Står ikke stirrer ut i lufta, hilser alltid også. 

Anonymkode: 87d95...395

Jeg synes ikke det høres normalt ut å stå bom stille i stua i 6 timer uten å få det med seg, det er mer enn å være litt i sin egen verden, det høres ut som om du sjekker helt ut. Jeg husker deg fra et tidligere innlegg, så mulig jeg er litt farget i min mening pga det.

Anonymkode: ea849...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg. Men uten medisinen har jeg kort lunte, mister fokus, kjeder meg, får dårlig/ingen søvn. Står på kun 1 medisin.

 

Anonymkode: 87d95...395

Antidepressiva? 

Anonymkode: 26258...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antidepressiva? 

Anonymkode: 26258...7a7

Hvorfor?

Anonymkode: 87d95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 87d95...395

Hvorfor vil du ikke svare?

Anonymkode: 26258...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...