Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Noen som har eller har hatt mandelstein? Lurer på hvordan man kan bli kvitt dette problemet🤔 Anonymkode: 1d6d3...f1c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Ja har hatt det.ente opp med å måtte fjerne mandlene. men kan hjelpe å gurgle munn rens Anonymkode: 0c37c...9eb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja har hatt det.ente opp med å måtte fjerne mandlene. men kan hjelpe å gurgle munn rens Anonymkode: 0c37c...9eb Hvilke plager hadde du pga dette som var grunn nok for at de ville fjerne mandlene? Anonymkode: 1d6d3...f1c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke plager hadde du pga dette som var grunn nok for at de ville fjerne mandlene? Anonymkode: 1d6d3...f1c Mandlene mine så ut som en sveitserost . Var inn på konsultasjon på en torsdag ble operert mandagen etter. Var ille. Sønnen min plages også Med det, men han gurgler munnskyll og får fjernet de sånn, enda... Anonymkode: 0c37c...9eb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Jeg bruker en pinne til å klemme/pirke dem ut. Ekkelt, men jeg får de ikke ut ved bare å gurgle. De sitter godt innimellom der. Anonymkode: 2c6d3...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå