Gå til innhold

Vond nakke og hodepine, tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med dette denne uken, men blir ikke helt bra. Var til kiropraktor for et par dager siden og det hjalp i den forstand at kvalmen ga seg, men jeg får fortsatt hodepine utover dagen. Jeg har god seng og hodepute, har jogget, massert, tøyd, hvilt og knasket ibux. Kiropraktoren så at jeg har mye muskelknuter der, men den store låsningen fikk han ut. Tips til andre ting jeg kan prøve? 

Anonymkode: cefe5...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naprapat. Og ikke tro at det går over uten å trene, samt finne ut hva som gjør at du får disse spenningene. 

Anonymkode: 6602d...268

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naprapat. Og ikke tro at det går over uten å trene, samt finne ut hva som gjør at du får disse spenningene. 

Anonymkode: 6602d...268

Jeg trener, men litt mindre nå som treningssenteret er stengt, blir mest jogging. 

Nå tenkte jeg på mer ting jeg kan prøve her hjemme sånn at helgen blir ok. Naprapat kan jeg gjerne prøve, men det må jo bli neste uke.

HI

Anonymkode: cefe5...6d7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg trener, men litt mindre nå som treningssenteret er stengt, blir mest jogging. 

Nå tenkte jeg på mer ting jeg kan prøve her hjemme sånn at helgen blir ok. Naprapat kan jeg gjerne prøve, men det må jo bli neste uke.

HI

Anonymkode: cefe5...6d7

Cold/hot pack eller annen varme. Ta ibux og paracet sammen, det var det beste fikk jeg beskjed om. Har du prøvd å smøre deg med smertestillende gele

Anonymkode: aa896...629

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Cold/hot pack eller annen varme. Ta ibux og paracet sammen, det var det beste fikk jeg beskjed om. Har du prøvd å smøre deg med smertestillende gele

Anonymkode: aa896...629

Takk for tips! Den gelen har jeg glemt, jeg har jo liggende! Det skal prøves umiddelbart 👍

HI

Anonymkode: cefe5...6d7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for tips! Den gelen har jeg glemt, jeg har jo liggende! Det skal prøves umiddelbart 👍

HI

Anonymkode: cefe5...6d7

Bare hyggelig :) Bare sjekk om du må være forsiktig med det hvis du er i solen. Jeg husker ikke hvordan det var.

Anonymkode: aa896...629

Skrevet

Øvelser for skuldre og øvre del av rygg, og jobb med holdningen! Tenk at skuldrene skal bak og ned. Mange ruller dem frem og ned fordi de er for svake bak, og det blir ikke bra. "Ikke rart du har vondt, ryggen din hyler og gråter etter hjelp", som min fysioterapeut sa så diplomatisk 😛 Anbefaler øvelsen Wall Angel :)

Anonymkode: 6a82f...126

Skrevet

Paracet og voltaren! Jeg sliter mye med dette selv og i dårlige perioder må jeg slappe av i muskulaturen med denne kombinasjonen. Jeg spenner meg mer jo vondere jeg har. I tillegg varme bad, massasje, naprapat og være obs på å tøye og strekke nakken. God bedring.

Anonymkode: 5d4de...db0

Skrevet

Takk til dere to siste også! Det pleier ikke å være så ille, men jeg har hatt litt mye jobb i det siste, siste innspurten før ferie, så det har nok satt seg litt.

HI

Anonymkode: cefe5...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...